Pages

Gornji oglas

Thursday, May 23, 2013

GÜNÜN ŞIKI : Işıl Reçber



Nihayet diyorum malum bu blogu uzun zamandır takip edenler Işıl Reçber 'in tarzıyla bir türlü barışık olamadığımı iyi bilir. İddialı markalardan giyinmesini severim ama her seferinde bir şeyleri hep abartırdı. Bir süredir değiştirdiği kahkül saç modelini yakıştırıyordum ama o da artık gözüme takma gibi görünmeye başladı. 

Ama dün öyle güzel ve şık bir Işıl Reçber ile karşılaştım ki günün şıkına koyulmaması imkansız. Kırmızının en güzel tonunda Beymen Academia elbisesi, Givenchy marka portföyü ve ayakkabıları, Zeynep Tosun kemeri ve Burberry marka gözlükleriyle kusursuz bir şıklık içinde. Saçlar da harika görünüyor. Boşversin iddialı minileri, deri pantolonları mümkünse hep bu boy elbiseler giysin. Boyu, posu, hatları çok müsait üstelik yakışmış ve kusursuz taşımış. Aslında elbisede derin bir yırtmaç var ama resimde göremiyoruz ancak hayal edebiliyoruz :)

İtiraf ediyorum ilk bakışta Jennifer Lopez sandım o kadar endamlı ve hoş görünüyor. 



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.