Pages

Gornji oglas

Saturday, May 25, 2013

The Great Gatsby ! İzledim,notlar aldım ;)

Dün benim için günlerden "sinema"ydı ve izlemek istediğim filmlerden birine girdim:

The Great Gatsby - Muhteşem Gatsby


F. Scott Fitzgerald 'ın romanından yola çıkan sağlam bir ekip var karşımızda.

Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.

***Üç boyutlu olarak izlediğimiz filmin bu özelliğini en çok; 
sözlerin havada uçuşan kelimelere dönüştüğü anda beğendim.. 


***Ahh Leonardo Vahh Leonardo desem sanırım anlarsınız içimdekileri :))
Nasıl güzel yansıtmış karakterin içindeki boşluğu..


*** Aşk ona sahip olana kadar mıdır?


***1920 li yılların Amerikan rüyasını, yaşanan bunalımları, caz çağını, kayıp kuşağı...
  farklı simgelerle de (yeşil ışık, T.J. Eckleburg'in gözleri..) seyirciye aktarıyor.


***Miuccia Prada ve Catherine Martin, filmin yönetmenliği yaptığı Baz Luhrmann
 (nasıl akıcı anlatmış hiç sıkılmıyorsunuz izlerken) son 20 yılın Prada ve MiuMiu koleksiyonundan seçtikleri parçalara yeni yorum getirmişler. Süperdiiiiii !


Üçboyutla bütünleşen müzik, mekan tasarımı, saçlar - makyajlar dönemi o kadar güzel anlatıyordu ki,
gözlerimi kapatıp müziği dinlemek değil,dolu dolu film içinde dans ettiğimi hissetmekti harika olan!


***Arabanın hastası olduk.


***Ev derken tatlım? :))

Sevgiyle kalın!
İyi seyirler
Naz

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.