Pages

Gornji oglas

Saturday, June 15, 2013

Golden Rose Wonder Lash Rimel


Kirpiklere 12 kata kadar hacim kazandırıyor dediler inanmadım ama yine de 
Golden Rose standı önünden geçiyordum dayanamadım aldım.

Fiyatı 18 lira. Ucuz olursa etkisi de kötü olur gibi bir inanış var (yani en azından benim için öyle :)) .

Siz beğenecek misiniz bakalım:

*Sağdaki fotoda rimel yok gördüğünüz gibi.

*Soldakinde ise farkı görebilmeniz için birinde var sadece.


Veeee daha yakından :


Neden beğendim:

Çabuk kuruyor ve çıkarması kolay.Bu fiyata bu yoğunluk iyi.

Neden beğenmedim:

Kirpikleri birbirine yapıştırıyor ve topaklandığı için biraz uğraştırıyor.


Karar sizin.

Not: Hediye çekilişimizin sonucunu merak edenler olmuş. Direniş nedeniyle bir hafta ertelediğimizi duyurmuştuk. Kime çıktığı yarın belli olacak.

Bir Not Daha: Bu hafta 3 sınavım var. Perşembe İzmir'e dönüyorum. Tatilde daha çok beraber olacağız.Özledimmmmm!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.