Pages

Gornji oglas

Wednesday, June 12, 2013

İyi Olan Kazansın :) Jlo & Heidi Klum





Bir pazarlama stratejisi olma ihtimalini yüksek bulduğum bir şekilde 
Heidi Klum ile Jennifer Lopez, sürekli pişti oluyorlar..

Bu durumun tabi ki markanın bilinirliğini ve tüketim talebini arttırmasının yanı sıra;
bize de en keyifli tarafı olan, hangisine daha çok yakışmış diye yorumlaması ve çekiştirmesi kalıyor :))


Hadi bakalım bu çekişmenin galibi kim olacak,

OYLAMAYI BAŞLATIYORUM ;)







Ben bu modeli her ikisine de yakıştırdım..




Bence Heidi'nin saçları denizden çıkıp güneşte kurumuş gibi :))
Bu elbisenin beyazını giyip, meşhur kırmızı rujunu sürüp, saçlarını da daha keskin hatlı bir modelde toplatsaydı, kesinlikle oyum Heidi'den yana olurdu... Ama oscar goes to JLO :)





Elbisenin modeli, hiç tarzım olmamasına rağmen, bu elbiseyi de, yuvarlak hatlara sahip
Jlo'ya daha çok yakıştırdım..


















Hadi dostluk kazansın :)



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.