Pages

Gornji oglas

Monday, May 20, 2013

Billboard Müzik Ödülleri 2013 (İkinci kısım)

Emmy Rossum - Buffalo David Bitton At The Billboard Awards Red Carpet

Emmy Rossum da bu gece Zuhair Murad tasarımı tercih edenlerden. Ben sanırım bugün pek 
beğenmeye odaklı değilim :)) O yüzden malesef seni de eliyorum canım :)

Jennifer Morrison - 2013 Billboard Music Awards - Arrivals

Jennifer Morisson , Kristian Aadnevik siyah elbisesiyi taşıyamamış. 
Hayır benim anlamadığım
o "pamuk prenses" saçıyla , transparan elbise olayı nedir???

Stana Katic - Buffalo David Bitton At The Billboard Awards Red Carpet

Stana Katic,  Nicholas Oakwell tasarımı beyaz bir tulum tercih etmiş. Fena değil...


Shania Twain - 2013 Billboard Music Awards - Arrivals

Aaaa bugün ben de mi bir şey var yoksa kimse bu gece için özenmemiş mi üstüne başına?
Shania Twain'in , Pavoni elbisesinde bir şeyler fazla sanki..Anlam veremeidm veremiyorum :)) 

Hayden Panettiere - Buffalo David Bitton At The Billboard Awards Red Carpet

Halden Panettiere , Halston Heritage siyah sade bir elbise tercih etmiş. Güzel , fena değil diyelim artık :)


Devamını okumak için:  tıktık.

Benim bugün bir şey beğeneceğim yok. Size bırakıyorum o kısmı. Hadi bakalım sizin gözünüze kimler hoş göründü bu gecede söyleyin.

Öpüldünüz...



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.