Pages

Gornji oglas

Monday, May 6, 2013

İnstagramda Naz'sal Hareketler


Günaydın canlar, nasılsınız?

Bir haftalık tatil bitti ve bugün Hatay'da son gün, yarın Ankara'da olacağım.

Bu süre içerisinde blogla pek ilgilenemedim ama instagramda takipçilerimle olmaya devam ettim, ayrıca facebook sayfamızı da unutmadım :)

Harika bir tatil oldu ! 
Sevdiklerimle hasret giderdim, özlediğim bu kültüre ait yemekleri bol bol yedim, bir kitap daha okudum, hafızama çok güzel anılar ekledim, yeni yerler keşfettim, hıdırellezi farklı kutladım (yakında postu blogda olacak), pozitif enerjimi 2 katına çıkardım ve deniz sezonunu açtım :)

Sizi seviyorum!





















































Hediye çekilişi için son 4 gün. Katılmak isterseniz posta gözatın:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.