Pages

Gornji oglas

Monday, March 5, 2012

1 - BU KİME AİT ?

Bundan sonra yeni ve değişik bir konuya başlıyorum. BU KİME AİT ? Sizlere küçük bir detayla resimdekinin kim olduğunu soruyorum. Bu bir çanta, ayakkabı ya da mücevher olabilir. Bunu birkaç sene önce PopSugar yapardı ve çok hoşuma giderdi :)



Hem modanın ucundan tutacağız hem de biraz olsun eğlenceli bir vakit geçireceğiz diye umuyorum.

Cevapları şıklı yapmaktansa tamamen sizlere bırakmayı tercih ettim. Ve süreniz postun yayınlandığı saatten itibaren 24 saat.

İlk sorum Chanel Paillette Bag. Sizce bu Chanel çanta hangi yerli/yabancı tanınmış simaya ait ?

Bakalım kim ya da kimler doğru cevabı bulacak :)

* Tüm resmi süreniz bittikten sonra yine bu postun içinde bulacaksınız.



CEVAP : HEVES EKİNCİ !
Tebrikler Merve, Ayşegül ve zgundemir :)


Gelen yorumlar ve düşünceler o kadar çeşitliki her birine bayıldım :) Heves Ekinci 60 yaş üstü bir hanım olsa da ellerinin güzelliği epey dikkat çekici. Siyah İspanyol etek balo elbisesi epey şaşalı. Zaten İtalyan Konsolosluğu'nda düzenlenen bir baloya giymiş. Bu elbiseye kullandığı Chanel payet çantayı sizler gibi bende sevmedim. Ama bir bütün olarak o ışıltı arasında çok da sakil durmamış. Sadece yaşına göre fazla genç bir seçim olmuş.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.