Pages

Gornji oglas

Wednesday, March 7, 2012

MODANIN ÇILGIN FİYATLARI !

Lüks markaların fiyatlandırma sistemleri bazen çıldırtıcı dozda olabiliyor. Bakın bunlara yeni sezondan birkaç örnek :



Bally Spring 2012. Deri üstüne ayna parçalarından oluşan bluz tam 17 bin 600 TL.



Fausto Puglisi SS12. Satış fiyatı 52 bin TL.



YSL SS12 kaban 30 bin TL.



Giorgio Armani SS12 32 bin 400 TL.



Chanel SS12 organze bluz 36 bin 500 TL.
Chanel 'in reçineden yapılmış içine ancak anahtarınızı koyabileceğiniz istridye çantası 50 bin TL. Zaten koyduğunuz o anahtarı da sittin sene çıkaramazsınız en iyisi davete yanınızda bir çilingir de götürün :)



Alexander McQueen SS12 şifon büstiyer 75 bin 600 TL.
Alexander McQueen şifon dantel etek 3 bin TL.



Calvin Klein SS12 ipek ve tül elbise 18 bin 700 TL.




Louis Vuitton croco kaban. Hazır mısınız ?!! Tam 300 bin TL.
Louis Vuitton elbise 82 bin TL, ipek saten bluz 5 bin 500 TL.
Louis Vuitton tümü aplike elbise 116 bin TL.
Louis Vuitton croco çanta 58 bin 500 TL.



Marc Jacobs F/W 12 payet etek 15 bin TL.

Elbette fiyatlandırmanın içine yaratıcılık, el işçiliği ve markanın değerinide katmamız gerekiyor. Ama fiyatlandırmada en önemli unsurlardan birinin de kullanılan malzeme olduğunu düşünüyorum. Sıradan bir ayna parçasını eklemişin ya da en ucuz malzeme payeti kullanmışın ama markan bilindik ya da en son moda deyip böylesine biliçsizce fiyatlandırmayı da doğru bulmuyorum. Mesela fiyatlandırmada en uçuk marka benim için Balmain 'dir. Şayet 50 bin TL satış fiyatı olan bir Balmain elbise sezon sonu Outnet.Com 'da 6 bin TL 'ye kadar düşüyorsa insanın anında gidip paramı geri verin leeeen deyip mağazayı ateşe veresi geliyor. Chanel gibi zamansız bir marka olsa da alt tarafı reçineden yapılmış uyduruk bir istridye çantaya 50 bin TL veren olursa elbette biz daha çoook bunun gibi örnekler göreceğiz.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.