Pages

Gornji oglas

Wednesday, March 14, 2012

464 - KİM NE GİYMİŞ ? - Feryal Gülman

 


Feryal Gülman 'ın Chanel koleksiyonunu artık hepimiz biliyoruz. Sezonun en gözde Chanel parçalarını üstünde görürüz ve bir Chanel sever olarak benim bundan en küçük bir şikayetim bile olamaz. Çünkü güzel taşımayı ve şık görünmeyi bilir. Ama önceki tüm Chanel seçimlerini bir yana koyup bu üstünde gördüğünüz pudra renkli Chanel elbisesini beğendiklerimin en üstüne yerleştiriyorum.



2012 Spring koleksiyonundan seçtiği elbise kendisine o kadar yakışmış ki eleştirecek en küçük birşey bile bulamıyorum. Chanel inci kolye seçimi ideal. Hatta defileden çok daha iyi. Valentino ayakkabıları ve Hermes Constance çantasıyla mükemmel görünüyor.

Aranızda Feryal Gülman 'ın makyajını çok koyu bulanlar var. Benim bunla ilgili şu ana kadar bir sorunum olmamıştı. Ama ilk kez sizinle aynı fikirdeyim. Tabi resimler kaliteli olunca en küçük detaylar bile görünüyor artık. O yüzden ilk defa keşke makyajını biraz daha açık tonlarda yapsaymış diyorum.

Gerçi elbise üstüne o kadar yakışmış ki makyajını sorun etmeye gerek yok derim. Çok beğendim çoook !


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.