Pages

Gornji oglas

Friday, March 9, 2012

Moda Haftalarında SEDA DOMANİÇ 'in Karnesi :)

Milan ve Paris Moda Haftaları 'ndan hep Anna'ları, Carine'i, Emmanuelle 'imi konu edeceğiz ?! Biraz da kendi değerlerimizi inceleyelim istedim. Hele Vogue 'umuzun patronu Seda Domaniç, Milan ve Paris moda haftalarında hemen hemen bütün defilelere katılmış ve bizlere birbirinden değişik 9 değişik kombin örneği sunmuşken.

Kıyafetlerin bazılarının kimlere ait olduğunu listeledim ;



1. Mehtap Elaidi tunik elbise, Celine çanta ve Eva Turner botlar.
2. Gamze Saraçoğlu etek, Eva Turner ceket.
3. Mehtap Elaidi parka, Vakko pantolon, Proenza Schouler çanta.
4. Gamze Saraçoğlu etek ve bluz.



5. Simay Bülbül deri detaylı tulum ve Valentino ayakkabı.
8. Özlem Kaya bluz-elbise ve Pucci ayakkabı.
9. Gamze Saraçoğlu tulum ve Derishow palto.

Saç kesiminden mi bilemiyorum ama fiziği bana Rose Byrne 'ı andırıyor. Silüetine, vücut diline, saçına ve havasına en uygun markaların Celine, Chloé ya da Stella McCartney olduğunu düşünüyorum. Bunu düşünüyorum ama bütün defilelere Türk tasarımcılardan giyinmesi de çok hoşuma gitti. Konumunu gözönüne alırsak en doğru ve en güzel hareketi yapmış.

Seda Domaniç 'i en çok 8 numaralı Özlem Kaya tasarımı kıyafetiyle beğendim. 1 numara Mehtap Elaidi tünik elbise ve 9 numaralı Gamze Saraçoğlu tulum ve Derishow palto ile de çok hoş görünüyor. En sevmediğim ise 4 numaralı kombini oldu.

Ben diyeceğimi dedim ve sözü size bırakıyorum :)


Görsel Malzeme:Vogue Türkiye/Twitter


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.