Pages

Gornji oglas

Monday, March 12, 2012

Birbirinden Güzel CASHHIMI Çantalar

 


Hep Celine, Chanel, Hermes diye diye özel ve güzel markaları arada harcıyorum ve bu huyuma çok sinirleniyorum. Geçen hafta çok yakın bir arkadaşımda pembe, kenarları zincirli nefis bir çanta gördüm. Kardeşinin doğumgünü hediyesiymiş. Tabi hemen yakından inceleme yapmak için ışık hızıyla çantasını kurcalamaya başladım. Kurcalarkende mutlaka Tom Ford ya da Gucci diyorum içimden. Bana ender yanılmalarımdan birini yaşattığı için Cashhimi 'yi hiç unutmayacağım :) (Bu vesileyle Şebomada selamlarımı gönderiyorum :)

Cenan Abas Sel 'in markası Cashhimi adından sizi yanıltmasın yüzde yüz yerli bir marka. Çantaların form ve işçilik güzelliği hayranlık uyandırıcı. Tümü %100 piton ve hepsi el üretimi. Fiyatlar 1.335 TL 'den başlayıp 4.650 TL 'ye kadar çıkıyor. Şu an İstanbul 'da sadece Beymen 'de satılıyor. (O kadar Beymen 'in tozunu atarım ve bunu yeni öğreniyorum ya tüm suçu Beymen satış elemanlarına atıyorum :)

Benim favorilerim arkadaşımda gördüğüm kenarları zincirli birbirinden renkli portföyler. Hepsini alabilirim o derece beğendim. Ama bir tane alacaksam o da koyu yeşil olanı ki onuda altta 3. resimde görüyorsunuz. En çok kenarları zincirli seriyi beğendim diyorum ama her zevke göre birbirinden farklı ve güzel modeller var. Beğendiklerimi sizlerle paylaşıyorum. İyi iç geçirmeler :)






Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.