Pages

Gornji oglas

Friday, March 2, 2012

460 - KİM NE GİYMİŞ ? - Ronit Gülcan

 



Ronit Gülcan 'ın üstünde gotik tarzın en iyi tasarımcılarından Gareth Pugh F/W 2011 koleksiyonundan geometrik zırh bir ceket görüyorsunuz.

İlk kez tanınmış bir simamızın üstünde Gareth Pugh 'un şişirilmiş PVC ile tasarladığı ceketlerinden birini görmek çok hoşuma gitti. Bu açıdan Ronit Gülcan 'a koca bir alkış. Ama ne yazık ki bu ceketi ispanyol paça jean üstüne yakıştırdığımı söyleyemiyeceğim. Bana ceketin kendine has karanlık gotik havasından çıkmış gibi geldi ki hoşuma gitmedi. Boğazına kadar kapatmasınıda sevmedim. Ceket zaten fazlasıyla kalıp gibi duran cinsten. Şayet bu ceketi ben giyiyor olsaydım, ya siyah midi drape ya da twist model bir etekle eşleştirirdim. Ceketin içine yine siyah renkli t-shirt giyip önünü açık bırakırdım.



Bu arada söylemeden geçemiyeceğim bir detay var. Geçtiğimiz aylarda Amerikan Hastanesi 'nde ilk kez Ronit Gülcan 'ı kendi gözlerimle gördüm. Anladımki bazı insanların güzellikleri kameralara yeteri kadar geçemiyor. Çok güzel bir kadın. Bu resimde bacakları kalın bile çıkmış ama gerçekte ipincecik kusursuz bir fiziği var. Konuşması havası müthiş zarif. Kadıncağızı nasıl öküz gibi milimetrik süzdüğümü siz düşünün artık :)


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.