Pages

Gornji oglas

Thursday, March 8, 2012

MARNI at H&M Davetinin En Şıkını Siz Seçin !

Dün akşamki Marni at H&M daveti benim için tam bir fiyaskoyla sonuçlandı. Günler öncesinden gözüme kestirdiğim ve deli gibi sahip olmayı arzuladığım birkaç parça vardı. O yüzden ne yapıp edip bu davete gitmeliydim. Hatta istediklerimi kapmak ve kasada zafere ulaşmak için sıkı bir SAT eğitiminden bile geçtim diyebilirim :) Ama evdeki hesap çarşıya uymadı. Mutlu mutlu davet yolunu tutarken karşıma önce trafik illeti çıktı. Trafikte twitter'a göz atarken bir de ne göreyim ben daha köprü çıkışındayken kıyafetler 15 dakika içinde bitivermiş bile. Üstelik daha en az yarım saatlik yolum var. Ve tam zamanında eve geri dönmeye karar verip tekrar köprü yoluna girdim. Anlayacağınız H&M maceram arabada başlayıp arabada sona erdi :)

Benim başarısız girişimimden geçelim davetlilere ve kimlerin nasıl göründüğüne. Herkes genel anlamda gayet hoş görünüyor. Belki rüküş değil de olmamış diyebileceğimiz isimler var.



Davette Marni şıklığı sergileyen 4 kişi var. Tuba Ünsal, Ayşe Kucuroğlu, Wilma Elles ve H&M İletişim Müdürü Pelin Atay Kuran.

Tuba Ünsal 'ın ayakkabıları ve LV bel çantası dışında kullandığı parçalar çok hoşuma gitti. Takılar çok yakışmış.

Ayşe Kucuroğlu 'nun o güzeller güzeli ceketin altına seçtiği eteği sevmedim. Ama hamile olmasına rağmen böylesi fit görünmesi çok hoşuma gitti. Kolyeyi nefis taşımış. Bir de makyajını çok beğendim.

Wilma Elles 'in ilk gözüme çarpan çizmeleri oldu. Çizmeler tek başına güzel olmasa da kıyafete verilmek istenen boho tarza iyi hizmet etmiş. Yüzü makyajsızda çok güzel.

Pelin Atay Kuran 'ın kullandığı bluz ve eteği bir arada sevmedim ama genel havası alakasızlığı iyi kaldırmış. Hatta Marni tarzını en iyi yansıtan olmuş diyebilirim.



Gül Saygı yine insanı delirtecek kadar güzel görünüyor. Halston marka pembe pileli eteği ve makyajı çok güzel. Ama en çok Valentino bootielerine bayıldım. Beklenmedik şekilde kombinle güzel bir uyum yakalamış.

Begüm Şen her zamanki gibi çok zarif. Ama toplu saçta ısrarlıyım. Hatta saçlarını kestirse ne iyi olur. Birkaç sene evvelki kısa saçlı halini özlüyorum.

Elif Gönlüm 'ün takılarına bayıldım. Şövalye yüzükler Vivienne Westwood, cuff Atelier 55 kolye ise Cem Lokmanhekim 'e ait.

Indhira Taşpınar'ın beyaz gömleğini sevdim.

Eda Taşpınar 'ın kıyafeti fazla yazlık geldi. Hatta Versace for H&M desem daha doğru olur. Birde sanki yüzüne birşeyler yaptırmış gibi :)

Feryal Gülman 'ın üstünde bence gecenin en güzel parçası var. Proenza Schouler 'ın Spring 2012 koleksiyonundan renklerini çok beğendiğim kloş etek..Üstüne deri bir Alexander Wang ceket giyip ayakkabıda Giuseppe Zanotti 'yi seçmiş. Gecede en beğendiğim şıklık Feryal Gülman 'a ait.

Aslı Şen kötü değil ama iyi de değil. Kıyafeti fazla sıradan geldi.

Ve şimdi sıra sizde.. Sizce Marni at H&M davetinin en şıkı kim ? Parmaklar çalışsıın :)




Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.