Pages

Gornji oglas

Monday, February 13, 2012

2012 GRAMMY ÖDÜLLERİ

Öncelikle beğendiğim şıklıklara yer veriyorum..



Fergie 'nin Jean Paul Gaultier turuncu güpür dantel elbisesi tek kelimeyle nefis. Elbise içine giydiği siyahlarla ilk bakışta ne alaka dedirtsede ben özellikle bu renk farklılığı sevdim. Hem Fergie 'nin tarzına yakışmış hem de geceye çok uygun bir seçim. Saçı, makyajı ve aksesuarlarıyla nefis görünüyor.



Adele gecenin kraliçesiydi. Hakkıyla neredeyse tüm ödülleri topladı diyebilirim. Hollywood 'ın kurallarına aykırı bir vücut ölçüsüne sahip. Ama bazı kadınların zayıf ya da şişman olmalarının önemli olmadığını düşünüyorum. Bu kadının sesini duyduğunuzda eminim sizin de aklınıza ne kilolu olması ne de yüzünün güzelliği geliyordur. Armani elbisesiyle vücut tipine uygun en doğru seçimi yapmış. Bu yüzden benim için gecenin şıklarından.



Carrie Underwood 'un genelde giyim kuşamını beğenmem. Rüküşte diyemem ama moda anlamında ne ilgimi çeker ne de heyecanlandırır. Ama bu sefer harika görünüyor. Gomez Gracia elbisenin renk ve kumaşı gözalıcı. Sırt dekoltesi nefis. Tek sorun makyajının abartılı oluşu ve parlak elbiseye yine parlak bir portföy seçmesi. Buna rağmen elbiseyi o kadar beğendim ki kendisini şıklar arasına koyuyorum.



Taylor Swift ise seçimleriyle olağanüstü sıkıcı gelir. Ama bu Zuhair Murad elbiseyle çok şık. Elbisenin işçiliği hayranlık verici. Sırt kesimine bayıldım. Harika taşımış. Gerçi bu kadar genç yaşta birinin daha dinamik bir seçim yapmasını isterdim ama elbisenin işçiliği ve bakır tonları beni o kadar sarhoş etti ki susuyorum :)



Paris Hilton 'u beğendiğime inanamıyorum. Ama beyaz Basil Soda elbisesiyle hem çok şık hem de zarif görünüyor.



Alicia Keys çok şık. Alexandre Vauthier elbisesinin vatka kesimi, etek boyu, Christian Louboutin stilettoları ve kıyafetle uyumlu saç ve makyajıyla şahane görünüyor.



Gwyneth Paltrow 'un bir Hollywood starı olduğu çok belli öyle değil mi ? Kendine özgü stili ve zarafetiyle ben bu dünyanın insanı değilim der gibi. Stella McCartney elbisenin bel kısmında ki cut-out'ları başarıyla taşımış. At kuyruğu saç stili çok yakışmış. Sade makyajı ve duru güzelliğiyle çok hoş görünüyor.



Böyle yakası işli mişli elbiseleri oldum olası sevemedim ama Kelly Rowland 'ın Alberta Feretti elbisesi koyu tenine ve genel fiziğine çok yakışmış.

Gelelim fazla beğenmediklerime..



Rihanna Armani 'den cesur bir tulum seçmiş. Sırt dekoltesini kusursuz taşımış. Özellikle ince kolye detaya bayıldım. Ama çok fazla dekolteye boğulmuş ayarı kaçırmış. Ve o saçlar tam bir felaket. Kırmızıya dönük kızıl saç rengi en yakıştırdığım saç tonuydu. Ama bunu hiç sevmedim. Başka nasıl ifade edebilirim bilmiyorum ama basit bir hava vermiş kendisine. Sevmedim sevemedim !



Katy Perry baştan aşağı maviler içinde. Elie Saab elbise kendi başına güzel ama mavi saçlı birine fazla yakıştırmadım doğrusu. Şık diyemesemde kötüde diyemiyorum. Tam bir arada kalmışlık içindeyim.



Kate Beckinsale hep balık kesim elbiseler giysin mininin yanına bile yaklaşmasın. Zuhair Murad elbisesiyle gecenin en kötü görüneni diyebilirim.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.