Pages

Gornji oglas

Friday, February 10, 2012

2012 IFW - Ünlüler - 2

 


Siren Ertan Çarmıklı 'nın Missoni kabanı çok şık. Her zaman ki gibi abartmadan ölçüyü bilerek hem çok güzel hem de çok şık olabilmeyi başarmış.



Ezgi Kıramer 'in zarif şıklığı hayranlık uyandırıyor. Deri eteğin güzelliği için şu an bir şiir yazabilirim :)



Burak Özçivit ve Ceylan Çapa 'nın aşklarını cümle aleme ilan etmek için ideal bir yol. Kızı seviyorum adam yakışıklı. Gayet hoş bir çift. Ama Burak Özçivit Ceylan Çapa 'dan daha şık :) Özellikle kadife pantalonun rengine bayıldım.



Mert Aslan buram buram fashion kokanlardan. Fark edilmemesi imkansız. Yine çok şık.




Gül Saygı 'nın en çok bu kombinini sevdim. Tam ayarında ve çok Avrupai. Tek kelimeyle kusursuz. Elif Gönlüm için silik giyiniyor diyorsunuz ama sizin gibi düşünmüyorum. Hatta aksine sakin giyinmesini yakıştırıyorum ve çok hoşuma gidiyor.



Burcu Esmersoy 'un salaş halini sevdim. Keşke Burberry defilelerine giderken de böyle umursamaz giyinse (!)



Eda Taşpınar 'ı bugünde koyuyorum çünkü kıyafetini merak eden çok kişi oldu. Yüksek belli tümü işli şortu Balmain 'in 2012 ilkbahar koleksiyonundan ya da esinlenmiş. Siyah bluzuda Balmain. Şortunu birebir bulamadım ama bluzu resimde görebilirsiniz.



Burcu Kara sanki Taksim 'de kahve falına baktırmışta ordan ayıp olmasın diye 5 dakika uğrayım demiş.



Aslı Şen bir türlü tarzını bulamayanlardan. Ama spor kıyafetleri daha güzel taşıyor. Ceket dışında kıyafetinde hiçbir şeyi beğenmedim.



Deniz Berdan kendi koleksiyonundan giyinmiş. Tamam yakışıyor hoş ama biraz değişiklik diyorum artık.



Ebru Akel 'i sever ve beğenirim. Ve her daim Tuvana Büyükçınar koleksiyonundan giyinerek güzelliğini harcadığını düşünüyorum. Ama Tuvanam defilesine bir Tuvanam giyerek güzel jest yapmış.



Indhira Taşpınar 'ın kıyafeti çok sıradan. Tamam tarzına gitmiş yakışmış ama öyle abarttığınız kadar hele hele en iyi diyecek kadar değil :)



Wilma Elles 'i de kendimize benzettik. Kadın ilk geldiğinde ne kadar şık giyiniyordu. Çizmeler pek bir fena !


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.