Pages

Gornji oglas

Monday, February 6, 2012

2012 Yaz Sezonundan Yeni Model Çanta ve Ayakkabılar

Haftasonu alışveriş için yolum Nişantaşı Beymen 'e düştü. Yeni sezon ürünlere bakınırken sizler içinde birkaç resim çekeyim dedim.

Ayakkabılar ve çantalar renk cümbüşü içinde. Özellikle ruganlar en gözde dönemini yaşayacak.



Mesela gördüğünüz şu Lanvin 'lere bayıldım. Özellikle turuncu sneakers olanlara. Bir de fuşya babetleri sevdim.



Stella McCartney 'in mavi ruganını beğendim. Cam topuk görünümlü detay çok hoş.



Yine Stella McCartney 'deyiz. Mantar topuk hiçbir şey sevmedim sevemiyorum. Ama o siyah stilettolar nefis.



Sergio Rossi 'nin rugan fuşyasına bayıldım.



Brian Atwood 'un şeker pembesi ne kadar güzel değil mi ? Hele metal ince topuklarla çok güzeller.



Guiseppe Zanotti de renk renk demiş. Mavi olanlar çok hoş.



Stella McCartney 'in Falaballa modeli renklerde iyice coşmuş. Her ne kadar bu modelde gri renkli olan favorim olsada turuncu olana bayıldım.

* Bu tarz alışveriş sırasında çektiğim resimleri Twitter hesabımdan ve Instagram (ModaVeSosyete) 'dan takipçilerimle de paylaşıyorum. Anında taze taze görmek isteyenlerin beni bulmasını tavsiye ederim :)

Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.