Pages

Gornji oglas

Thursday, February 16, 2012

2012 IFW - Ünlüler - 4

IFW bitti bitmesine ama haftalık dergilerde nice görmediğimiz şıklıklar ve güzel resimler var. Yurt dışında yaşayan okurlarım için gözüme takılanları bir kez daha konu ediyorum.



Deniz Akkaya gelmedi yerine Ebru Şallı 'yı alalım. Giyim kuşam ve makyajıyla ikisinin hallerini çok benzettim. Ama eminim Deniz Akkaya, Ebru Şallı 'nın tuhaf çorapları gibi bu kırmızı elbiseyi mahvetmezdi !



Elif Gönlüm 'ün mavi siyah ceketini çok beğendim. Cekete uyumlu deri pantalonu ve Celine çantasıyla çok hoş görünüyor.

Gül Saygı 'yı ilk kez bu kadar gülerken görüyorum. Harika ! Ama mor ojeleri sevmedim :)





Derin Mermerci 'nin üstündekini deri tulum sanmıştım ama 2 parçaymış. İlk resimde duruşu çok kötü ama kıyafet yakışmış. Ceketi ise ayrı bir olay. Yakasındaki detaylardan Chanel 'in Byzantine koleksiyonuna ait olduğunu söyleyebilirim. Ortadaki gülen Derin Mermerci 'ye bayıldım. (Evet kesinlikle gülen insan saplantım var :))



Etel Baler 'in Pucci elbisesi, LV ayakkabıları ve Duygu Kanadıkırık çantasıyla yarattığı farklı şıklığı sevmiştik. Buna bir de Balenciaga elbisesi ve Phillip Lim ayakkabılarını ekliyorum. En beğendiğim Balenciaga elbisesi oldu.



Didem Antebi 'nin en çok Stella McCartney pantalon ve Joseph beyaz bluzlu kombinini sevmiştim. Ama kürk ceketli halini görmemiştim. Çok havalı görünmüyor mu ? Makyajı da dikkat çekici güzellikte.

Gucci elbisesiyle de çok hoş. Bu elbisenin arkası tamamen siyah. Bunu da belirtmeden olmaz :)



Fatoş Sarıgül ve Eda Kosif ikiside Atıl Kutoğlu kıyafetleriyle. Aslı Şen 'in bu kıyafetini yeni görüyorum. Renk çok yakışmış. Saçları ve cesur ruj rengiyle hem çok güzel hem de şık görünüyor.



Aslı Şen 'in bu kıyafetini beğendiğime birçoklarınız inanamadı. İnanın çünkü beğendim. Böyle bir eteğin üstüne giyilecek en doğru şeyi seçmiş. Ama bir üst resimde çok daha şık orası ayrı :)



Ayrılmaz ikili yine karşımızda.



Hani birçoğunuz herkes düğüne gelmiş gibi diyordunuzya. Alın işte size gerçek düğün kıyafeti. Suna Vidinli dışında konu ettiğim herkes kokteyl elbisesi içinde. Gerçi Suna Vidinli 'nin üstündekide bir elbise değil Atıl Kutoğlu 'nun klasik kumaş ve desenleriyle bezeli straples bir tulum. Ama aksesuarları ve havasıyla bir defileye gittiğini söylemek neredeyse imkansız. Yine de şunu söylemeden geçemem. Son zamanlarda gördüğüm en şık Suna Vidinli. Kıyafet çok yakışmış.



Burcu Esmersoy 'un Burberry Prorsum elbisesine ve portföyüne bayıldım. Çok şık görünüyor.



Ve herşeyiyle sıradışı bir isim Haluk Akakçe. Kendisini o kadar severim ki hayatta kötü birşey yazamam. Zaten ona da böylesi sıradışılık ve uçluk yakışır aksini hayal bile edemem :)


Görsel Malzeme:Şamdan,Hello


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.