Pages

Gornji oglas

Saturday, February 11, 2012

2012 IFW - Ünlüler - 3

İtiraf ediyorum IFW 'ye katılan ünlüleri konu etmek defilelerden daha heyecan verici :) Bakalım bugün listemizde kimler var.



Öncelikle Feryal Gülman. Üstünde çok şık bir Jason Wu takım görüyorsunuz. Resmin açısından olsa gerek ceket sanki 1 beden büyük gibi görünüyor. Çoğunlukla elbise seçimleriyle gördüğümüz Feryal Gülman 'ın değişiklik yapması çok hoşuma gitti. Makyajının tonu, ojeleri ve Hermes Pochette 'in rengiyle güzel bir uyum yaratmış.



Didem Antebi ise eteği dore çok hoş bir Gucci elbise seçmiş. Yakışmış ama benim favorim hala ilk günkü kıyafetleri.



Fatoş Sarıgül 'ün önceki 3 kıyafetinide hesaba katarsam en beğendiğim elbisesi bu Givenchy oldu. Çünkü elbisenin havasına yakışan koyu hatta hafiften gotiğe kaçan bir makyaj uygulamış.



Eda Kosif 'i beğendim. Özellikle ceketi çok hoş.



Aslı Şen için daha dün sportif kombinlerle daha şık olduğunu söylemiştim. Sanki yazdıklarımı okumuş gibi. Bu kombinle hem dinamik hem de kendisine çok yakışan bir tarz içinde. Beğendim.





Buse Terim 'in 1. gündeki kıyafetini aksesuarları hariç hiç beğenmemiştim. Ama bu kobalt mavisi ceketi, simli elbisesi ve şahane aksesuarlarıyla hem çok şık hem de çok güzel görünüyor. Genelde çok koyu bulduğum makyajı bile güzel göründü bu sefer.





Ve Derin Mermerci. Son günlerde beni o kadar hayalkırıklığına uğrattı ki adeta al sana demiş :) Resimlerden deri tulummu ya da deri pantalon ve üstü 2 parçamı çıkaramadım. Ama yakıştığını böylesi resimlerden bile anlayabiliyorum. Ceketi çok güzel, yeşil clutchı harika. Sadece saç ve makyaj sorunumuz devam ediyor o kadar.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.