Pages

Gornji oglas

Tuesday, February 7, 2012

439 - KİM NE GİYMİŞ ? - Feryal Gülman

Doğrusu şu 2 haftalık sömestr tatilinden çok sıkılmıştım. Haliyle sosyetem tatilde olunca davetlerde kim ne giymiş olayıda minimuma inmişti. Ayy herkes forma gibi kayak kıyafetleri içindeydi sıkıntıdan kurdeşen dökecektim :)

Çok şükür tatil bitti, davetler başladı, bildik isimler ortaya çıktı ve haliyle kim neler giymiş operasyonumda hareketleniyor diyebilirim.

Bakalım Feryal Gülman son 2-3 günde neler giymiş yakışmışmı yakışmamışmı hep beraber masaya yatıralım.

Öncelikle Feryal Gülman dan büyük bir süpriz var. Bir aralar Feryal Gülman 'ın üstünde büyük markalar dışında şöyle yüzde yüz yerli bir markanın kıyafetini görebilecekmiyiz diye konuştuğumuz günleri hatırladınız mı ? Üstelik örnek verip Roman, İpekyol demiştim. İşte başka birşey dileseymişim olacakmış demek ki :)



Feryal Gülman 'ın gördüğünüz bu kıyafetinde toz pembesi dantel detaylı bluzu Jason Wu. Ama şahane deri eteği Roman 'dan. Nasıl da güzel bir etek. Gitmiş en güzel parçayı seçmiş. Zaten oldum olası deri kalem ve kloş eteklere bayılırım. Çantası Hermes Constance. Siyah ayakkabıları ve kürküyle o alışık olduğumuz kendine has havasını yaratmış.



Burdaki kıyafetini tam seçemiyorum ama siyahlar içinde çok hoş. Özellikle siyah VBH çantasını soran birçok mail aldım. VBH Brera modelin kırmızısını geçenlerde Begüm Şen de kullanmıştı.




Bu model özellikle Gossip Girl de çok kullanılıyor. Olivia Palermo da kullananlar arasında.



Dün geceki bir davette de Christopher Kane 'in 2011 Aqua koleksiyonundan bir seçim yapmış. Feryal Gülman için değişik bir seçim. Acaba yakasındaki tüllerle ahenk yaratması için çoraplar biraz dahamı ince olmalıydı diye düşünmüyor değilim. Açıkçası beğenmekle beğenmemek arasında kaldım siz yardımcı olun lütfen.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.