Pages

Gornji oglas

Thursday, February 16, 2012

İşte Özlediğim DERİN MERMERCİ !

 


İşte benim bildiğim ve özlemle beklediğim Derin Mermerci şıklığı. Genelde kürk ceket,palto sevmem ya da çok zor beğenirim. Ama Derin Mermerci 'ninkinin renk ve kesimine bayıldım. Zaten sosyetemin onca kürk şovunun içinde topu topu 3 kürk ceketi beğendim. Bir Derin Mermerci 'nin birde Serra Tokar 'ın pelerin kesim kürkü ve Siren Ertan Çarmıklı 'nın kırık beyaz kürk paltosu.

Derin Mermerci 'nin kürk ceketini spor stille kombinlemesine bayıldım. Kesimini beğenmediğimiz saçlarını toplamış harika olmuş. Yüzünün yapısına çok yakışan bir gözlük takmış. Süet Hermes Kelly görmüştüm ama ilk kez Birkin görüyorum. Siyah bağcıklı bootileri ile dört dörtlük nefis bir Derin Mermerci var karşımda. Artı yarım gülümsemeside çok hoş. Dikkat ediyorumda ben somurtan kimseyi sevmiyorum. Mümkünse herkes gülsün gülümsesin :)

Derin Mermerci 'yi konuşurken Aylin Saruhan 'ı es geçmek olmaz. Çok güzel ve değişik bir havaya sahip. Hani böyle ayak parmağından saçının teline kadar cool dediklerimden. Bazı kıyafetlerini beğenmesemde bu resimde 2 yakın arkadaş şıklıkları ve benzer giyimleriyle harika bir resim çıkarmışlar.


Görsel Malzeme:Şamdan,Hello

Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.