Pages

Gornji oglas

Wednesday, February 8, 2012

70 - Kim Daha ŞIK ?

 


Arzu Sabancı ve Aylin Tahincioğlu aynı davette Burberry Prorsum 2011 fall koleksiyonundan duffle kaban/ceket ile bizlere işte piştilik budur der gibiler :)

Üstelik seçtikleri renk ve kombinleride neredeyse birebir aynı. Kimbilir yanyana gelmemek için nasıl bir çaba harcamışlardır :)

Aynı kabanın zeytin yeşili rengini Kim Kardashian da da görüyorsunuz. Hem gündüz hem de gece kullanmış.

Arzu Sabancı ve Aylin Tahincioğlu 'nun tek farkları pantalon ve çantaları. Arzu Sabancı deri pantalonla kombinlerken Aylin Tahincioğlu kumaş pantalon seçmiş. Birinde Hermes diğerinde Celine çantalar. Saçlarının da aynı renk olması bu kadar mı olur dedirtiyor :)



Şahsen ikisininde tarzını sevdim. Arzu Sabancı 'nın deri pantalonu kabandaki deri düğmelerle daha bir uyum içinde. İkiside gayet şık ve güzel. Özellikle bu tarz Aylin Tahincioğlu 'nu daha çok sevdiğimi belirtmeden geçemiyeceğim.

Kim Kardashian ise en güzel tonu seçmiş. Gece kullandığı kombinasyon benim tarzım olmasada Kim de güzel durmuş. Aynı şekilde gündüz kullanımıda sevdim.

Bu 3 havalı kadından hangisini seçeceğimi şaşırdım. Sırf ceketin tonunun güzelliğinden Kim 'in gece kombinasyonunu seçiyorum.



Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.