Pages

Gornji oglas

Wednesday, May 16, 2012

6 - BU KİME AİT ?

 


İşte kafa patlatacağınız ve keyif alacağınızı umduğum bir Bu Kime Ait ? daha. Bu sefer işi biraz daha zorlaştırıyorum ve sadece bu kime ait demiyorum sizlerden çantaların markalarını da istiyorum :)

Aslında bazılarının kıyafetlerini bile bilebilirsiniz. Bakalım 4'te 4'ü hatta 8'de 8'i kim bulabilecek :)

Hepinize bol şans :)

* 4 'ü de Türk.
* Yorumlarınızı bekletip hepsini 24 saat sonra cevaplarla birlikte yayınlayacağım.


CEVAP :





1. Begüm Şen - Devi Kroell. Elbisesi Victoria Beckham.

2. Gül Saygı - Tory Burch. Elbisesi Peter Pilotto.

3. Bahar Şer - Hermes. Kıyafetini bilmiyorum ama o bling bling saati için söylemek istediğim o kadar çok şey var ki anlatamam :)

4. Feryal Gülman - Corto Moltedo. Elbisesi Victoria Beckham.

Bu sefer zorlandığınız belli :) Ama artık hep bu tarz sormaya karar verdim :) Ve cevaplayanlardan Zeynep Onur 'a ne demeli bilemedim. 8 'te 8 'i doğru bilmesini geçtim hangi davet olduklarını bile yazmış. Harikasın :) Ve birde sevgili Nadya 8'te 8 doğru bilmiş tebrikler :) Elbette bunları bilerek başımız göğe ermiyor ama en azından eğlencelik 2-3 dakika geçiriyoruz hem de eğlenerek markaları ve formlarını hafızamıza yazmış oluyoruz.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.