Pages

Gornji oglas

Wednesday, May 9, 2012

86 - Kim Daha ŞIK ?

 


Victoria Beckham sevdasına kapılanlar çığ gibi büyüyor. Listeye en son Aslı Şen de eklendi. Daha yakın geçmişte bu elbiseyi Beyoncé 'nin üstünde görmüştük.

Her ikisine de elbise yakışmış. Ama Aslı Şen bir tık önde. Belki de pozdandır bilemiyorum ama Aslı Şen 'e daha yakıştırdım. Beyoncé 'nin Nicholas Kirkwood ayakkabı seçimini sevmedim. Zaten ayakkabının kendisi bir itici hiç benlik değil. Ama Lanvin kolyesi ve topladığı saçlarıyla fena değil.



Bunun yanısıra Aslı Şen 'in kuaförden hemen çıkmış da gelmiş havasını sevmedim ama saç modeli yüzüne çok yakışmış. Sarı neon Christian Louboutin Bis un Bout 'lar cesur bir hamle yapmış ve yakıştırmış. Bana Begüm Şen 'in yine bir Victoria Beckham elbiseyle altına giydiği neon sarı Pigalle'lerini hatırlattı.

Yani uzun lafın kısası benim oyum Aslı Şen 'e gidiyor.




Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.