Pages

Gornji oglas

Wednesday, May 9, 2012

TÜRKAN SABANCI 'dan SÜPRİZ BİR SEÇİM !!

 


Türkan Sabancı 'nın bu fotoğrafını gördüğüm an inanın abartmıyorum sandalyeden düşüverecektim. O kadar şaşırdım o kadar hayret ettim !!

Kendisi moda eksenimin fersah fersah dışında bir isim ! Her daim aynı ve klasik tarz tayyörleriyle biraz demode biraz sıkıcı desem sanırım sizde bana hak verirsiniz.

Ve işte ne olduyduysa olmuş Türkan Sabancı trendleri takip eder olmuş. Üstünde Peter Pilotto 'nun 2012 İlkbahar koleksiyonundan rengarenk çok cici bir elbise. Sadece bu elbiseyi seçmekle kalmamış birde elbisenin renklerine uygun turuncu tonlarında portföy ve ayakkabı da kullanmış. Söz konusu Türkan Sabancı ise o parlayan çorabı kimse görmeyecek ona göre !

Bu yaşta bu kadar konservatif bir giyim stiline sahip biri için inanılmaz radikal bir seçim ! Bu yüzden kendisine binlerce kalpçik gönderiyorum ve bızımlasın Türkan Sabancı diyorum :)






Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.