Pages

Gornji oglas

Saturday, May 5, 2012

PETER PILOTTO 'dan En Güzel Örnekler..

 


Sosyetemizin tanınmış simalarından Peter Pilotto şov devam ediyor. Bu sezon Peter Pilotto 'ya gönül verenler başta Siren Ertan Çarmıklı ve Feryal Gülman. Diğer isimler ise Begüm Şen ve Aylin Tahincioğlu.

Listeye Begüm Ayaydın 'ı da ekleyelim. Dior davetinde giydiği elbisesi çok beğenilmişti ve sizlerden birçok mail almıştım. O zamanlar post yapmaya vakit bulamadım ama iyiki bulamamışım. Çünkü geçtiğimiz gün aynı elbisenin mavi tonlarındakini de giydi. Böylelikle 1 taşla 2 kuş vuruyorum.



İki tercihide açık tenine ve sarışınlığına yakışmış. Ve bu kıyafetler nasıl giyilmesi gerekirse öyle giyinmiş. Sıradışı ve çarpıcı hiçbir unsur yok. Açıkçası kişiler şıklığı ve tarzına yakışan görüntüyü bulduktan sonra çarpıcılığa pek bakmıyorum. İki kıyafet içinde favorim turuncu tonlarındaki kombinasyonu. Bu elbiselerin birde hardal sarısı ve yeşilli olanı var. Bakalım Begüm Ayaydın tüm seti tamamlayacak mı :)



Ve geçelim bir diğer Peter Pilotto güzelliğe. Bu sefer Valentino davetine katılan Siren Ertan Çarmıklı var. Öyle güzel bir etek seçmişki kendi kendime ben bunu nasıl gözümden kaçırmışım dedim. Sarı ipek üstüne eklenen renkler ve işlemelere hayran kaldım. Üstüne klasik beyaz bir gömlek giymiş. Petrol yeşili YSL 'ler isabetli bir seçim. Taktığı bilezikleri ve yüzükleri hele hele o geçenlerde konu ettiğim Van Cleef&Arpels turkuaz Alhambra nasıl bir güzelliktir öyle ?!?! Burda mümkün olsada gözleri hayranlıkla büyüyen bir smiley koyabilseydim :)




Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.