Pages

Gornji oglas

Thursday, May 10, 2012

CORTO MOLTEDO İstanbul 'da !!

 


Nasıl da söylenildiğinde kulağa hoş gelen bir marka..Korto Molteedoo ! Uzun zamandır markayı biliyordum ama geçtiğimiz günlerde koleksiyonuma dahil olan son aşkıma ithaf ettiğim bir post yazmazsam olmazdı :) Benim bir örümcekle aşk yaşamamda ancak böyle olurdu zaten :)



Markayı ilk Madonna sayesinde keşfettim. Ardından aksesuar piri Anna dello Russo 'nun elinde gördüğüm birbirinden güzel modellerle mest oldum.




Kutu modeller favorilerim. Özellikle Susan Shok serisi ve üzerine örümcek kondurulan Susan Square Spider ile ikonikleşti. Her daim aynı markalar arasında boğulmak istemeyenler için ideal bir seçenek. Zaten koleksiyona şöyle bir bakındınızmı karşı koyamacağınızdan eminim :)



Markanın kuruluşu da pek bir güzel ve etkileyici. Düşünün ki anneniz ve babanız Bottega Veneta gibi dev bir markanın kurucuları Laura ve Vittorio Moltedo. Çocukluktan beri bu dünyanın her şekilde tozunu yutmuşsunuz. Şanslısınız çünkü yetişkin olduğunuzda markanız hazır hiç uğraşmanıza gerek yok. Gümüş kaşığın en ballısından bir ortam değil mi ? Ama Gabrielecorto Moltedo için değil. Ailesinin markasında pişiyor ve zamanı geldiğinde kendi yolunu seçip kendi markasını kuruyor. İşte ben buna başarı öyküsü derim. İllaki başarı öyküsü demek için sıfırdan yükselmek gerekmiyor. Sahip olduğun imkanlara gözünü kapatıp zoru seçmekte başarı öyküsüdür.

Ben bu postu yazmayı günler öncesinden kararlaştırmıştım. Şansa bakınki Corto Moltedo koleksiyonun tümü bugün yine İstanbul 'da sergilenmeye başladı. Zamanlamam süper :) Şayet 12 Mayıs 'a kadar sergilenecek koleksiyonun özel davetiyesine sahipseniz hiç vakit kaybetmeden The House Hotel Bosphorus 'a uçun derim. :)

Ve son olarak sizleri son koleksiyonun görselleriyle başbaşa bırakıyorum !



Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.