Pages

Gornji oglas

Friday, May 11, 2012

HERKESE BÖYLE HAMİLELİK DİLİYORUM :)

 


Sanem Tezman 'ı görünce içim açılıyor resmen. Nasıl da güzel ve bakımlı bir hamilelik yaşıyor. Kim der 8. ayın içinde olduğunu. Kah Christian Louboutin stilettoları ile kah Chanel babetleri. Hiçbir görüntüsünde ben süperim ben harikayım zorlaması ya da kasması yok. Kıyafetlerinde hamililiği ustaca zarif bir şekilde örtüyor. Beni biliyorsunuz öyle ayan beyan göbek gösterenlerden pek haz etmem. Her haliyle güzel ve zarif bir anne. Ne zaman resmini görsem bende tuhaf bir dinginlik ve huzur hissi yaratıyor. Yanılıyor muyum ?

* Sanem Tezman 'ın elbisesini soran kişilere burdan cevap vereyim. Ben yazmayı unutmuşum sorry :) Elbisesi Diane von Furstenberg.



Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.