Pages

Gornji oglas

Friday, August 3, 2012

98- Kim Daha ŞIK ?

 


Son postum Christian Dior Couture hakkındaydı yine Dior 'dan devam ediyoruz. Son koleksiyonundan 3 parça dünyaca ünlü isimler tarafından giyildi bile. Dün Jessica Biel 'in kıyafeti taşıyışını beğenmediğimi etraflıca ele almıştım. Bugün Dior Couture giyenlere Marion Cotillard ve Rachel Weisz 'ı da ekliyorum.



Bu koleksiyondaki vintage görünümlü modern kesimler çok çarpıcı. Kara kuru iskelet görünümlü kadınlar yerine kıvrımlı, hatlı fitler için ideal bir koleksiyon.

Mesela Marion Cotillard. Kıyafeti çok yakışmış. Riskli etek boyu şahane durmuş. Saçının modeli ve makyajı kıyafetiyle dört dörtlük bir tamamlayıcı olmuş. Düşük straples dekolte güzel durmuş. Fakat aynı renklerdeki çanta ve ayakkabısını sevdiğimi söyleyemem. İkisinden biri siyah olsaydı çok daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Jessica Biel gibi takı kurbanı olmadığını görmek sevindirici.



Geçelim Rachel Weisz 'a. Bu üçlü arasında favori ismim. Elbisenin riskli dekoltesini mükemmel taşımış. Boyun ve omuzlarının güzelliğine hayran kaldım. Minik fiyonklu Christian Louboutin 'leri seçerek kıyafetine eğlencelik bir hava katmış. Ben olsaydım bunu seçmezdim ama kötü durduğunu söylersem çarpılırım :) Marion gibi saç modeli kusursuz. Kırmızı tonlarındaki ruju en güzel seçim. Tek bir pırlanta bilezikle takı işini en doğru şekilde halletmiş.



Tabi sırada sizin kararınız var. Bakalım farklı mı düşünüyoruz :)




Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.