Pages

Gornji oglas

Wednesday, August 15, 2012

Monte Carlo Kızılhaç Balosu 'nda Türk Davetliler !

Bu balodan Siren Ertan 'ı geçtiğimiz hafta konu etmiştim. Şimdi sırada diğer davetliler var.



Demet Sabancı Çetindoğan 'ı beğendim. En azından aşırıya kaçmamış. Makyajı eskiye oranla çok daha iyi.

Didem Çapa 'nın elbisesinin üstüne giydiği perde çok fena. Yaşı kaç bilmiyorum ama ikiyle çarpmış desem abartmış olmam.

Pırıl Çetindoğan 'ı beğendim. Çok duru ve hoş bir güzellipe sahip. Elbisesi yakışmış. Aksesuarları da bir o kadar başarılı. Saçlarını açık bırakmış ve güzel bir makyaj uygulamış. Ama keşke elbisenin straplesini biraz daha yukarda tutsaymış. Taşların ağırlığından üst bölge aşağıya kaymış ve ortaya hiç hoş bir görüntü çıkarmamış.

Merve Çetindoğan tam anlamıyla MET Gala 'da çok beğendiğimiz Camilla Belle tarzını uygulamış. Elbisesi yakışmış ve çok doğru aksesuarlar kullanmış ama makyajın ağırlığını yüz hatlarının kaldırdığını söylemek zor. Aksine makyajı fazla sırıtmış.

Deniz Saral 'ın elbisesinin elle tutulur hiçbir tarafı yok. İnciden zincir orjinal bir fikir olsa da üst bölgesini daha geniş göstermekten başka bir işe yaramamış. Üstelik ortaya fetiş bir tarz çıkartmış ki bunu gencecik hanımlara hiçmi hiç yakıştıramıyorum. Kırmızı ojeleri ve siyah renk aksesuarları da işin bir diğer olmamışları.




Ve Hülya Biren. Türk davetlilerden ve davetli misafirlerin ağırlanmalarına kadar herşeyden temsilcisi olduğu SBM alakadar oluyor.

Işık-Ülker Biren çifti ise harika görünüyorlar. Özellikle Ülker Biren pek bir şık.



Geldik ikonum Sema Basa 'ya. Balodan çok bir kokteyle gelmiş gibi. Elbisesi tüm fazlalıklarını ortaya çıkarmış. Neyse çok daha fena hallerini bildiğim için buna da şükür diyorum. Beni en rahatsız eden her ne kadar taşlı tuşlu olsa da bir baloya terlik form ayakkabı giymesi. Bir de şu eşi enderi bulunmaz far sürüşüne hastayım !! Far da değil bildiğin kalem çekiyor ama ortası boş. Offf şiştim şiştiimm !!

Siren Ertan 'ın kıyafetini beğenenler olduğu gibi beğenmeyenler de oldu. Ben beğenenlerdenim. Elbisenin rengi de kesimi de çok yakışmış. Tek şikayetim olabilir o da keşke saçlarını açık ve dalgalı bıraksaymış. Gökhan Çarmıklı gayet şık.

Ayten Topçu yaşına göre iddialı bir seçim yapmış ama bir şekilde yakışmış. Beğendim. Zümrüt mücevherlerine uygun McQ clutchı hayret ki güzel durmuş.

Ece Şirin vücut yapısına göre son derece yanlış bir seçim yapmış. Tüm dikkati üst bölgeye taşımış ki aksini yapmalıydı. Bir de hemen duştan çıkmış havasındaki saçlarını beğenmedim. Sadece takılarını beğendim ki o da olsun o kadar :)



Eller havada karesi güzeeeel :)



Ceylin Özmandıracı 'nın resmini Şamdan 'dan aldım. Bu kadar frapan saçların ve yüzün yarısını kaplayan badana göz makyaj örneğini sizlere sunmazsam olmazdı.

Cadı Kazanlık çok malzeme var değil mi :)


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.