Pages

Gornji oglas

Friday, August 3, 2012

Ürün Önerilerim: Maskara




1 - DiorShow Mascara

Dünyanın en çok satan maskarası. Dior Show Mascara ile kirpiklerinizi istediğiniz bir şekilde kıvırmanızın ve uzatmanızın yanı sıra, hacim de kazandıracağınız fırçasıyla beklentilerinize karşılık alacağınıza inanıyorum... Benim en çok severek kullandığım maskaradır kendileri. :)






2 - Maybelline Volume Express Falsies Mascara

Maybelline Volume Express Falsies Mascara da benim oldukça sevdiğim maskaralardan. Şimdi burda sadece marka değil de biraz da nasıl maskara almamız gerektiğiyle ilgili de bir tüyo vermek istiyorum.. Hacim istiyorsanız üstteki fırça modeline sahip maskaralardan almalısınız, uzunluk istiyorsanız düz fırçalı maskaraları almalısınız...


 
 Maybeline'in tüm rimellerini denedim diyebilirim, %90 ının başarılı olduğunu söyleyebilirim..




3 - Lancome Hypnose Drama Mascara

Dramatik ve büyüleyici bakışlara sahip olmak istiyorsanız, Lancome'un en son çıkardığı bu maskarayı ısrarla öneririrm. Takma kirpik etkisi yapan ve sürüldüğü anda hem uzunluk hem dolgunluk veren bu mascaranın görmeniz için fırçasına zoom yapan bir fotoğraf eklemek istedim, burguya benzeyen fırçası kirpiklerinizi tek tek yakalayarak max yoğunluk veriyor...

En çok sevdiğim 2. rimel markası Lancome'dur, hiç bir rimelinden sorun yaşamamışımdır, Hypnose da favorılerim arasında yer alır... Tavsiye ederim...





4 - Clinique High Impact Mascara

Bakkala giderken bile makyajını tazeleyen biri olarak ve çocukluğundan itibaren de makyaj malzemelerine olan ilgisi sayesinde bir çok markanın bir çok ürününü kullanmış biri olarak, sizin de göndermiş olduğunuz mesajlar üzerine, bu ürün öneri postlarını oluşturmaya karar verdim..
Umarım sorularınıza cevap bulabiliyorsunuzdur...

Clinique, güvenerek kullandığım markalardan bir diğeri... Dior Show ve Lancome ile kesinlikle yarıştırmıyorum ama önereceğim marka ve ürünlerden biri, ben üstteki resimlerden en sağdakini kullandım, oldukça başarılı bir ürün. Özel olarak geliştirilmiş fırçası ve formülü sayesinde de kirpiklerinizi tek tek ayırıyor...


 

5 - Loreal Mascara

Loreal'ın yukarıda fotolarını eklediğim maskaralarını kullandım belki unutup atladığım ve eklemediğim vardır; Loreal, ürünlerini güvenle ve severek kullandığım markalardan bir diğeri... Hangi maskarasını kullandıysam memnun kalmışımdır... Gönül rahatlığıyla önereblirim, her kirpik tipine uyan fırça yapılarına sahip oldukları için hem uzunluk hem de hacim konusunda kesinlikle tereddütsüz alabileceğiniz bir markadır.


***


Sevgili takipçilerim tabi ki yıllardır kullandığım ve önerebileceğim bir çok ürün ve marka daha var, ama burda amaç benim maskara kronolojimi ortaya çıkarmak değil, size seveceğiniz en doğru rimeli önermek..  O yüzden "Ürün Önerilerim" postlarında max 5 ürün yazacağız...



***
Arkadaşlar hangi rimeli kullanırsanız, ne kadar yorgun olursanız olun, düğününüzden bile dönmüş olsanız -ki bu zaten 1 kere başınıza gelecek birşey yada max3 diyelim :) rimelinizi çıkarmadan sakn uyumayın, hem gözlerinize oldukça zararlı hem de kirpiklerinize...

Hadi benden bu kadar, sorularınızı facebook sayfamızdan bize iletebilirsiniz...

 Ed@





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.