Pages

Gornji oglas

Monday, August 20, 2012

Son günlerde kim şık kim rüküş?.. :)

Valla dun disarda onca rukus bayramlik gordukten sonra bugun topa tutabilirim
begenmediklerimi bastan soyliyim :))


Sort-tshirt kombini klasik olsa da..Gayet basarili buldum aferin ;)


Kopekle poz vermek moda oldu diye ekledim bunu gecebiliriz :)


Leoparin gideri var..Kirmizi ise harika durmus.
Ikisini ozellikle yan yana koydum :)


Seni varya .. Keserim ben! Ya bu ne hal kuzum Allahini seversen ?
O etek, ic camasirini en ince ayrintisina kadar gorebildigimiz tshirt ve o anlamsiz cizmeler?
Yoo daha fazla soze gerek yok!
Aynali gozlum camlariiiii acccayip in!


Tamam bir elbise giy cik havasi var dediysek boyle alakasiz da olmasin!
Ayakkabi ile cok uyumsuz..


H&M bir heykel yaptirdi New York'a :)
David heykeli yapilacak adammis .. Vay arkadas :p


Ah canim sana yazik olmus ama ya! Sokakta gorsem tanimam :p
Yuzun ne hale gelmis..Kari-koca yoldan cikmissiniz. Cocuklar da ozenmezse iyi valla :)


O kemeri bedava verseler takmam ben ama zevk meselesi tabii..

Cepleri gorunen sortlar ise herzaman kabulum :)



Askisiz elbiseyle ayagindaki bootieler ne alaka bana bi soyle?

Guzel bir elbise vucudunuza yakismamissa igrenc durabilir.
Bakiniz: mavi elbise!


BAYRAM SEVINCI :p


Bot-elbise olayina sozum yok ama o sac..ama o sac!..

Hamile bayanlar gogus dekoltesi tamam dediysek bukadar degil..


Kemere takili sey ne ?
"Dikkat!" yazisi gibi bir sey mi.. :p


Soldaki kizlar Pattinson'un kizkardesleri..
Beyaz elbiseyi begendim ..


Ayakkabi olmamis.. Daha belirgin bir siyah olsaymis iyiymis..


Heh burada biraz daha iyisin Kim!
Ayni tonlarda giyinince,bazen gunu kurtarir zit bir aksesuar ;)


Orgu moda dedik biliyorum. Ama bu orguden bahsetmemistim ben acikcasi. Cok kotu!


Erkek gibi olmussun yaa! O omuzlar o gogus kasi ne be!
Yok karin kasi da herkes yapmasin rica edicem..


Sana bisey demiyorum zaten herzamanki halin :)


Sagdaki ayakkabisini coook begendim!
Onun disinda yine batirmis! Veeee annesi karsinizda:
(Ona cekmis belli)



J'lo ile kapatalim dedim. Temiz olsun :)

Bugun alttan almadim farkindayim ama arada olur.
Dost aci soyler hem :)

Naz*





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.