Pages

Gornji oglas

Thursday, August 2, 2012

Kara Şövalye Yükseliyorrrrrr ! Naz bu duruma ne diyorrr?


Gectigimiz Cuma gunu 'Kara Sovalyenin Yukselisi' filmini izledim. Hakkinda tam bir post yazacagim diyorum baska bir sey cikiyor. En sonunda kaleme aliyorum.

Christopher Nolan'in yola ciktigi 'Batman Basliyor' ve devam ettigi 'Kara Sovalye' den sonra merakla beklenen 'Kara Sovalyenin Yukselisi' filmi vizyona girdi!


Heath Ledger'in aramizdan ayrilisi uzerine
 'Kara Sovalye Yukseliyor' filminde kimin kotu adam olacagi ve tabii nasil bir varlikla karsi karsiya kalacagimiz merak konusuydu. 


Nolan, "Bane" (Tom Hardy) karakterini yaratmis bu filmde. Bane ve Batman'in 
(ki Batman filmde Ra's Al Ghul'dan egitim aldi ..Dovus sahnelerinde bu kadar batirmamaliydi . Nolan onu iyice yerin dibine sokmus :) ) dovus sahneleri agir elestiriler aldi . Bence de bukadar zayif kalmamaliydi. Bu dengesiz verilen sahne olayi basitlestirmis.

Marion Cotillard'a gelince..
Kendisinin yuzunu bazi filmlerde buyulu bulurum. 
Ancak bu filmde biraz sonuk bir oyunculuk sergilemisti. 
Dogrusu bunun, onun sucu oldugunu dusunmuyorum. Rolu son sahnelere kadar etkili degildi.


Gotham sehrinin Amerika'yi simgeledigini dusunulen filmde, bi kisim zengin grubun refah icinde kiclarini kasirken etrafta olan bitenden bihaber yasamasina tahammul edemeyen Bane ' in (ki bu zenginler arasina Bruce Wayne'de giriyor) , filmin sonunda aslinda gorundugu gibi olmadigini anliyoruz. Bu yaniltmacalari sondaki heyecani yaratmasina baglayanlarin yaninda celiski olarak gorenler de var.  Ben, sonu farkli olan, 'aaa bu boyleymis' dedirten kurgulari severim (evet klasiklesti ama sonucta sasirtiyor bizi :)


Film icin kotu elestirilerden birisi de "her zamanki gibi fasist fikirler seyirciye alttan alttan yedirildi." dusuncesi oldu. Ben bu bilmin ustune cok gittiklerini dusunuyorum. Simge olsun olmasin yani arkadas keyif aldim mi? Evet aldim. Bu filmde boyle simgeler olmasa gercek degisecek mi? Hayir. E oyleyse?
Ya da kac kisi filmi izledikten sonra bu simgelere kafayi takti ya da etkilendi acaba? Yaa biraz emege saygi!

Anne Hathaway'den bahsetmedim sanirim :) Cat Woman karakteriyle..FIlmden ciktigimda 
onun gibi deri kiyafetler giyip motorsiklete binesim geldi..O derece iyi oynamis demek :DD

Henuz izlemeyenlere kesinlikle oneriyorum ;)
(Naz*)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.