Pages

Gornji oglas

Thursday, August 2, 2012

Harika mi harika tirnak stickerlarim varrrr...Nail Patches/Stickers at Sephore!

Eveeet bayanlar tirnaklar,el ve ayak bakimi onemli biliyorsunuz.
Ben cikmis ojeden nefret ederim mesela. Ojenin ucu sagi solu cikmis-bozulmus haldeyken nasil
rahat eden arkadaslar var anlamiyorum.Aslinda hem onlara bir cozum olsun bu , 
hem de benim gibi merakli takipcilerime ;)


Sephora'da dolasirken rastladigim sticker'lara resmen atladim.
Ama fazla cesit goremedim Agora'daki magazada. Ben de sezonun favorilerinden biri olan
'cicek' desenini sectim.


Icinde 16 tane var. Neden 16 ben onu anlamadim gerci. 
Insan iki kullanimlik yapar dimi ama!


Kullanmi cok basit,stickeri cikartip yuvarlak kismindan baslayarak yapistiriyorsunuz.
Once boyle bir goruntu oluyor . (Cadi tirnagi :) Nasil kesecegim derdi yok.
Kalani iceriye dogru kivirip koparabilir. Hic olmadi torpuyle duzeltebilirsiniz.
Asetonla da hemen cikiyor. Gaaayet kullanisli. Kurutma derdi yok olley! ;)


Ve son rotus sonrasiiii tataaaam:


Merak ettiginiz bir sey olursa mesaj atin face'ten ya da buraya yorum yapabilirsiniz.

Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.