Pages

Gornji oglas

Monday, August 27, 2012

Naz*ın Köşesinde ilk hafta ;)

Bazen hayat tam da istediginiz gibi sekillenmektedir..Herzaman hayalini kurdugunuz seyler aslinda tam da o sirada gerceklesmektedir yavas yavas..Olmasi gereken noktada,olmasi gereken kisilerle,olmasi gereken zamandasinizdir!..'Olmasi gereken' gozunuzu korkutmasin.Hayalini kurdugunuz gelecegi olusturan parcalar onlar..Her sey harika (aslinda),iyi-hos-guzel derkeeeen..Bi bakmissiniz (gerci zaten sadece bakmissiniz), zaman oyle hizli gecmis ki..Siz yasadiklarinizin ne kadar guzel oldugunu anlamamissiniz (cunku o sirada o an'da bulunmak istemiyordunuz : 'off hala yaa..yeter ama artik yaa..ahh bi su olsa yaaa..' dediginiz anlar iste).. Surekli gelecege bakmaktan,plan yapmaktan,hayal kurmaktan,olmasini istediginiz seylere odaklanmaktan 'simdi'yi unutmussunuz..Aslinda 'simdi' de gecmisin gelecegi degil miydi? Yani aslinda siz bunun da hayalini kurmustunuz..Evet evet inkar etmeyin bilsenizde bilmesenizde hayalini kurmustunuz..E simdi neyin gecmesini bekliyorsunuz? Yine mi gelecegi istiyorsunuz.Gelecek gelince?Yine gelecek..Sonra..


"Eeee tamam da ben aslinda her seyin tam oldugu zamani yasamak istiyorum.Yani bi ev alayim ozaman zaten her sey harika olacak..Su okulu bi kazanayim bak ozaman gercek ben'i gor..Ya ben simdi kendim gibi yasayamiyorum..cunku istedigim sehirde yasamiyorum sonucta..Istedigim gibi giyinemiyorum en basiti..Ya herseyi gectim de yalniz olmuyo be..Yani beni anlayacak biri olsa.. (arkadas sen neymissin be bi anlasilamadan oleceksin :)) tutamadim kendimi..tamam devam) Soyle tam gonlume gore biri olsa hayatimda..Ozaman her sey tamamlanir iste..Ya benim durumum farkli yani coluk cocuk bu saatten sonra kendi hayatimi kuramam ki..onlar bir buyusun iste ben ozaman.....Ya ben mutluyum aslinda da bi su isi alsam ,suraya bi kapak attim miiii gerisi corap sokugu gibi gelecek eminim........................"

Valla ben hic emin degilim canim kardesim.. Hatta sundan eminim..Senin hayatin bu sozlerle ya da benzerleriyle -ki daha bir suru ornek verebilirim- geciiip gidecek! Geri donup bakacaksin ve soyle diyeceksin:
"Zaman oyle hizli geciyorki.."

Tamam benim de buna bi itirazim yok..Zaman hizli geciyor onu anladik. Ama senin ozetin bukadar.. Devami yok.. "Zaman oyle hizli geciyorki..benim gibi doya doya an'i yasamali herkes..Hariki bir hayat gecirdim.." diyemiyorsun.. Cunku sen hep bir seyleri bekledin..bekledin....sen beklerken zaman seni beklemedi.


Simdi hemen muhalefet tepki gosterecek: "ya sen de oturmussun oradan konusuyorsun..hersey oyle gulluk gulistanlik olmuyor. Bencil mi olalim yani!..Sorumluluklarimiz vardi bizim de..Mecbur baskalari icin yasadik" ya da "ama sonucta benim suyum buyum oyum oburum yarim..yoktu;okadar sansli degildim" ...... Ben de soyle diyecegim:

Birak allaaasen :D

Simdi Ankara'dayim..Kizilay Starbucks zemin kat.. Muzik herzamanki gibi harika.. Kahvem sagimda,laptop parmaklarimin altinda..Uzerimde tayt-tshirt..An'a odaklaniyorum...odaklaniyoruuum..Ommmmmm.....
Bi dk yaa acilen kuafore oradan da konsolosluga gitmem gerek.. :D

Hadi gorusuruz ;)
(Artik haftada bir boyle ic dokmece :)) Sormak istedikleriniz,yazmak istedikleriniz olursa : nazbasar@hotmail.com ya da facebook sayfamiza da mesaj atabilirsiniz...)
Sevgiler
Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.