Pages

Gornji oglas

Friday, August 17, 2012

Naz*ın plaj çantasında ne varrrr? :)

Ne yok ki? :))
Burada fotografini gormediginiz daha cok sey var cantamda aslinda.
Ama olmazsa olmazlar bunlar:


Dergim ve kitabim muhakkak yanimda olur..Sac tokasi (Goremediginiz ama cantamda olan
sac yumusaticisi (Gliss) ve tarak), plaj kiyafeti (Mango), bikini (Calzedonia) , gozluk 
(Tom Ford), sapka (Accessories), havlu (Ozdilek), not defteri (ve kalem),
koruyucu gunes kremi (Garnier) , havuc ya da kakao yagi (bu kez kakao vardi) ve yine cantamdan cikarmadigim kulakligim.
Artik her yer de bangir bangir muzik var o ayri ama ben yinede enazindan 
yolda dinlemek icin kulaklik tasirim.


Siddetle tavsiye ettigim,hatta daha once postunu yazdigim Aykut Ogut ve kitaplari...
3.Kitabinin yolda oldugunu daha satisa cikmadan
size haber vermistim.
Bu kitabi tatli esi Esra Banguoglu Ogut ile birlikte kaleme almislar.
Ben begendim..
Plajda,evde,cafede..her yerde kisisel gelisim severler icin ideal bir arkadas..
(Kisisel gelisime burun kiviranlar bana gelsin lutfen,
donuste fikirleri degisecek... ;)


Bugun ramazanin son cumasi..Umarim gonlunuzdeki gibi 
hayirli bir ay gecirmissinizdir.
Artik tatil zamani sanki ;)
Cantalar hazirlansin ozaman..

Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.