Pages

Gornji oglas

Thursday, August 9, 2012

Lady Gaga'dır Ne Yapsa Yeridir :)

Lady Gaga - Lady Gaga Shops in NYC


Bu fotoğraf 7 Agustos 2012 de çekilmiştir.


Lady Gaga - Lady Gaga Shops in NYC


Sevgili takipçilerim, biraz önce de belirttiğim gibi Lady Gaga, 07 Agustos 2012 de, alışveriş

yaparken bu kıyafetle fotoğraflandı...Kürkte bir sorun yok diyorum, hadi özel yapım sıcak

tutmuyordur  vs dır 2 dk lığına üzerine almıştır falan derim geçerim,

birde aslında neden konuyu geçtiğimi çok iyi biliyorsunuz dimi, pembe manyağı olduğum için, bu

yumuş yumuş kürke bayıldım tabiki... :)

Hadi kürkü bir şekilde anladım da :) Offff o opak çorap nedir ya, eritir adamı bu sıcakta...

Ben bakarken piştim ya Lady...


Lady Gaga Lady Gaga makes her way home from an afterparty at the Mandarin hotel following her super successful night at the 2010 Brit Awards. Gaga wore a white lace bodysuit encrusted with pearls and a flamboyant blonde wig and face mask to accept awards for International Female Solo Artist, International Breakthrough Act and International Album.



İnanın moda ikonu böyle olunuyor... Ama siz siz olun bu Lady'nin kiyafetlerini denemeyin derim,

mazallah  mahalle baskısı bir yandan, ah modayla kafayı yedi yazık kıza yorumları bir taraftan,

kaldıramazsınız bence :))

Ama biz yine de inceleyelim, bir insan ne kadar çılgın olabilir diye...


Lady Gaga 2010 Brit Award Arrivals .


Bu üstteki dantel kostümün ortaya çıkmadan ki görüntüsü :)


Lady Gaga Clothes



Lady Gaga Singer Lady Gaga arrives at the 2009 MTV Video Music Awards at Radio City Music Hall on September 13, 2009 in New York City.


Burda beğendim walla, tüğlere ve altın rengine düşkünlük işte bu :)

Eski yaşantımda neciydim acaba çok merak ediyorum yahu, nedir bizdeki

bu lüks düşkünlüğü  kardeşim...

Lady Gaga Lady Gaga takes the stage for the second night in a row at the Rogers Arena as she continues her successful "Monster Ball" world tour.


Lady Gaga Lady Gaga takes the stage for the second night in a row at the Rogers Arena as she continues her successful "Monster Ball" world tour.


Tabi bunlar konser kıyafetleri olduğu için çılgın olmalarını oldukça doğal buluyorum ve

Lady Gaga'ya bence ne yapsa ne giyse yakışıyor...

Lady Gaga Lady Gaga takes the stage for the second night in a row at the Rogers Arena as she continues her successful "Monster Ball" world tour.


Lady Gaga Hair


Günlük kıyafetlerde de, var olan desenleri ya da modelleri abartma huyu var... Bu kazayağı deseninin

dev gibi olması gibi, yada vatkaları abartması gibi ...


Lady Gaga Clothes


Lady Gaga Clothes


Lady Gaga Clothes


Lady Gaga Clothes


Bu da en çok sevdiği şey, yüzünü tülle, kocaman gözlükle, boyayla, ve plastık makyajla kapatması...


Lady Gaga Clothes


Lady Gaga Clothes


Lady Gaga Clothes


Uzun lafın kısası iyi ki varsın Gaga...

Sen olmasan bugün kimin cicilerini paylaşacaktık :)



Dediğim gibi yüz kapansın da, gerisi farketmez :)


Lady Gaga Clothes


Lady Gaga Clothes


Kendisinden ayrılamıyorum çünkü her bir elbisesi bambaşka ve hadi bunu da ekliyim, bunu da

ekliyim derken bu noktaya geldim...

Lady Gaga Clothes


Biz de seni selamlıyoruz Lady Gaga,

başarılarının devamını diliyoruz :))

Ed@

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.