Pages

Gornji oglas

Monday, August 6, 2012

Naz* Taş Plak'ta..

Bir arkadasinizin cani gercekten sikkinsa..Ona hadi disariya gel demeyin.Cunku gelmez..
Gidin ve onu disariya bizzat kendiniz cikarin ;)

Cumartesi aksami icin farkli bir planim vardi.. Kendimi pek iyi hissetmedigim icin

iptal etmek durumunda kaldim..Sonra ne mi oldu? Gece yarisina dogru kapidan cagrildim :))
Vee solugu deniz kenarinda aldik..
Yuzyillar boyunca denizin insana huzur verdigi defalarca
denenmis ve dunyanin en iyi rehabilite merkezlerinin bazilari deniz kenarina kurulmustur.
Mavi,guvenin simgesidir..( Buarada erteleyip durdugum renk postu cok yakinda ;)  )



Once Konak iskelesine gittik..Cunku vapura coktandir binmemistim.. Deniz havasi harika olacakti kiii..
Biraz gec kaldigimizi anladik :)) Alsancaga yuruduk serinde..
Sohbet muhabbet derken 'Tas Plak' geldi aklimiza..
Hemen oturduk, epey acikmistik..
Buradaki menu sekli itibariyle hosuma gidiyorrr ;p


Yine elime almisim kalemi kagidi..Kimbilir ne yazip ciziyorum .. 


Hafif bir tebessum kurtarmadi anlasilan..Iyice bir siritiyorum :D


Ben yesil cay soylemisken karsimdaki nasil kola icer anlamam :))


Masalardaki kultablasi yetmemis olacak..Yerdeki izmariti fotoya bakinca farkediyorum :()


Gece gece pacanga boregi ve bolca kabuklu kabuksuz patates kizartmasi siparisi verildi..
Tas Plak'ta sicak sarap iyi demislerdi.. Ben hala deneyemedim ramazandan sonra ins ;)

Kot /  Jeans : Zara
Ayakkabi / Shoes : Birkenstock
Canta / Bag : Nine West
Bilezikler / Bracelets : Accessories - Mudo
Tisort/ Tee : Pull and Bear

Naz*




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.