Pages

Gornji oglas

Thursday, August 2, 2012

Bu Güzellik Böyle Harcanmamalıydı !

 



Christian Dior Couture defilesinde bu elbiseyi görür görmez Diane Kruger ya da Charlize Theron 'un giymesini dilemiştim. Elbise adeta ben Diane Kruger için yaratıldım der gibi. Ne yazık ki hayallerim Jessica Biel 'in giymesiyle suya düştü :(

Ne renk ne de kesim olarak Biel 'in tarzı değil. Sarışınların ve beyaz tenlilerin elbisesi. Üstelik elbiseyle eşleştirdiği aksesuarları son derece kötü. Bu tarz elbiseleri minimum aksesuarla giymek gerekirken Biel gitmiş en olmayacak tarzda bir Tom Binns kolye ve küpe seçmiş. Zaten bu kadar iri kolyeyle küpe bile takılmamalı. Jimmy Choo clutchı güzel ve doğru bir seçim. Louis Vuitton ayakkabılara da koca bir no-no-no ! Bu elbiseyle kapalı bir model yerine olabildiğince dekolte tek ya da iki bantlı stilettolardan olsaydı süper olurdu.

Ben şiddetle bu elbiseyi giyilmemiş sayıyorum. Gözlerimi kapıyorum ve Diane 'ı hayal etmeye devam ediyorum :)


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.