Pages

Gornji oglas

Monday, August 13, 2012

Naz* , İzmir Doğal Yaşam Parkı'nda ;)

Harika bir pazar gunu daha...


Dogayla icice olmak;
guzelim hayvanlarla bir parca da olsa iletisime gecebilmek ve poozitif enerjiyi dorukta hissedebilmek
icin bugunku adresimiz Dogal Yasam Parki oldu.
Karsiyaka iskelesinden 777'ye binmek gaaayet rahat ulasim sagliyor bilginize ;)


Sapkami taktim,toprak renklerine burundum,yeni makinam deneme icin hazir..
Yani tam bir safarici modundayim! Tutmayin beni :))


Ak pelikanlara baktikca kendimi farkli bir diyarda hissetim!
Bir sure hic kimildamadim yerlerinden kalkmasinlar , aman rahatlari bozulmasin diye.

Hava bugun hafif serindi. Sapka da vardi. Dolasmak sorun olmadi. Rahat rahat gezdik,baktik,dinle(n)dik,nefes aldik...



Sinirlarimi zorlarim bu gibi durumlarda :)
Biraz cekinmez mi insan? Yok arkadas giriyorum diplerine.
Haydi bismillah !





Poz vermeyi ihmal etmiyoruz !
Tamam safariciyiz dediysek o kadar da degil :p

Tabelaya bakinca Alfred Hitchcock'u aniyorum..
Turkce olsaymis filmin ismi nasil olurmus diye geciyor icimden :))
"KUSLAR" tatataataaaam! Yok ya 'The Birds' daha esrarengiz geliyor kulaga,hakliymis :p


Buradan tehlikeli bir alana girmek uzereyiz..
Eger sessiz olacaksaniz devam edebilirsiniz !


Yok oyle bir sey .. Benim hayalgucum sadece :)
Ama olsa iyiymis yaa!
Gelin gelin devam ediyoruz:


Buarada size demistim evdeki parcalari karistirin
donup dolasan moda
muhakkak dolaba bi iki parca military trendine uygun biseyler koymustur diye.
Ben gunesten korunmak icin kremi yeterli gormeyip hem 
omuzlari kapattim hem de trendi yakaladim bu ceketle ;)
Bununla ilgili 2 postumuz var hatirlamak icin buradan lutfen:



Bu terlikle sanirim dunyayi dolasabilirim!


Ati beslemeye calisiyoruz 'Yusuf'la beraber :D



Bak nasil da guzel poz veriyor bana! Ay cok tatli yaaa..

Karnimiz biraz kiyilmadi degil..
Ne varmis burada yiyebilecegimiz. Bi bildircin getirin kafesten yahu cevirelim
yanina da guzel bir risotto..Hummmm... 
Saka saka :)) Burada tost ,bonfrit, hamburger..vs var.
Ben tost ve cayi tercih ettim tabii..




Donuste tatli bir yorgunluk uzerimde..
Butun negatif enerjimi toprakta - cimde birakip deniz yoluyla donuyorum evime..
Var mi benden keyiflisi simdi!

Dalmisim hayallere yine :)
Kimbilir nerelerdeyim..


Saat ve yuzuk / Watch and Ring : Yargici
Ayakkabi / Shoes : Birkenstock
Canta / Bag : Nine West
Tisort  ve sort/ Tee and shorts : Mango
Sapka ve ceket / Hat and jacket ??? Hatirlamiyorum 

Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.