Pages

Gornji oglas

Thursday, August 9, 2012

99- Kim Daha ŞIK ?

 


Bugün Kim Daha Şık? konusunda menzilime giren isim Stella McCartney elbisesiyle İlkem Öztürk oluyor. Belki bilmeyenleriniz vardır diye belirtmek isterim. Sevgili İlkem de bir blogger ve ismini taşıyan blogunda birbirinden güzel postlarla modaseverlerin nabzını hızlandırmakta son derece başarılı. Fakat şimdi bakıyorum da bloguna bir türlü ulaşamıyorum. Sanırım kapattı. Umarım yanılıyorumdur.

İlkem Öztürk geçtiğimiz günlerde bir Stella giyer de ben es geçebilir miyim ? İmkanı yok :) Elbette konuyu hemen ele alırım hatta bir de güzel anket yaparım :)

Fakat karşısında Rosie Huntington-Whiteley gibi dişli bir rakip var. Gelelim kimi daha çok beğendiğime.

İlkem Öztürk uzun boylu ve nefis bir vücuda sahip. Ne giyse yakışır dediklerimizden. Fakat vücut ne kadar fit olsa da kıyafeti nasıl kullandığımız çok önemli. Bir kere uzun boylulara platform topukları yakıştırmıyorum. Bacaklar zaten sütun gibi ve uzun. Buna bir de platform ayakkabıları kattık mı ortaya orantısız bir görüntü çıkıyor. Bu topukları bırakalım minyonlar ya da en azından normal uzunlukta ki bayanlar giysin. Bu elbisenin altına beyaz renkli bir ayakkabıyı sevmedim. Saçlarının cinsi ve rengi çok güzel ama sanki biraz kırpılmak ister gibi. Makyajını çok abartıyor güzelliğini saklamış oluyor. Mavi bir Hermes ise bu elbiseyle aklıma gelebilecek en son seçim olurdu. Kısacası ı-ıh kıyafetin vücutta çok güzel durması dışında beğendiğim birşey bulamadım.

Rosie Huntington-Whiteley 'e gelirsek gözüm gönlüm açıldı diyebilirim. Bir kere o siyah Alexander Wang 'lara bayıldım. Elbiseyle çok şık durmuş. Podyumdakinden farklı olarak beline ince bir kemer takmış yakışmış. Jason Wu 'nun Jourdan model çantası, gözlükleri ve saçlarının güzelliğiyle harika görünüyor.

Kısaca seçimim Rosie 'dir.




Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.