Pages

Gornji oglas

Monday, August 6, 2012

Kule Cafe'de Kahvalti..

Pazar gunu niyetli degildim ve
erken kalkip (gerci bu kisim herzaman icin gecerli:
gune erken baslamak gibisi yok :)
Optimum'a fotograf makinasi bakmaya gittik.

Son gunlerde yeni bir makina almayi dusunuyordum kiii, elimde olan makinam bozuldu :s
Resmen bana darildi!
O yapila dursun bana da bahane cikti :) Suan arastirma asamasindayim ;
en yakin zamanda yenisine kavusacagim. Bir kac gun telefon kamerasiyla idare edecegiz :)


Kahvalti molasi icin solugu Kule Cafe'de aldik..
Ben burayi begendim.. Cok sicak ve hos bir dekorasyona sahip.
Yemekleri nasil bilemiyorum henuz..Ama kahvaltisi hafif bir seyler bekleyenler 
icin ideal diyebilirim ;)


Cikolatayi bir tek kahvaltilik olarak sevmem!
Ama bugun bir degisiklik yapip nutellali katmer siparisi de verdim :))
Bu porsiyonunun sadece 1/4 unu yiyebildim tabii ! Asiri tatli yahu :p


Bu sese duyarli superman amblemini Alsancaktan aldim Cumartesi gecesi ehuehu :))
Karanlikta isil isil oluyor !

Gorusmek uzereee ;)
Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.