Pages

Gornji oglas

Saturday, August 11, 2012

"İkoncan" Eda Taşpınar :)

"Nasil yani yaaa! Ikoncan mi var e-nsisters'blogda???"
dediginizi duyar gibiyim :)
Evet Eda Taspinar var buaksamki postumda.Neden peki?

Son zamanlarda onun hakkinda sayisiz haber yapildi.
Internette dolasirken rastladiklarim pek guzel degildi acikcasi.
Merak edip okudum,sonra bide neymis neciymis diye baktim.
Fotograflarini incelemek istedim.
Sonra paylasmaya karar verdim.
Once birlikte bakalim 'ikoncan'in stiline sonra yorumlasalim :)










Nurettin Hasman'la beraberken Robert Kolejinden atildi deniliyor ama nekadari 
dogru bilemiyorum. Hic yakismiyorlardi! Bence yasina uygun Bora'yla super bir cift olmuslar.
Eda kendini bulmus resmen! Eskiden daha yasli gorundugu de bir gercek!











Rihanna'da gormustum ilkonce asagidaki mayoyu..
Ben giysem daha cok yakisirdi eheuheuh :DD





Londan Collage of Fashion ve Central School of St. Martins'de egitim alan
Eda Taspinar'in  buyuk dedesi kim oluyor dersiniz?
Kenan Yortunc.

Eda'nin tercih ettigi bazi parcalar benim hosuma gitti ..
Fotografini burada paylasmadigim daha bir cok kombinde
ozellikle ayakkabi secimleri basariliydi.
Ayrica onda soyle bir sey farkettim. Cuval da olsa birbaskasinin kaldiramayacagi
bir parcayi gayet iyi tasiyabiliyor..Bu da onemli bir sans ;)

Fazla ustune gidiliyor..Tanimadan bilmeden yorum yapiyorlar.
Belki sirf gicik olduklari icin bu kadar elestiri belki de cekemedikleri icin.
Ama bu sefer de soyle derler: "Ayyy Eda Taspinar onunla sununla bununla unlu oldu
onun neyini cekemeyecegim.." Ben buna da inanmiyorum. 
Evet biri vesilesiyle unlenmis olabilirsiniz
ama o noktada kalmak ya da otesine gecebilmek size kalmis.

Hadi bu aksamlik bukadar yeter :) Fazla dedikodu yaptik sanki .. ;p
Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.