Pages

Gornji oglas

Friday, December 28, 2012

Bu postum erkekler için özel...2013 senin yılın olsun!

 Merhaba !
Uzun zamandır erkekler için bir post hazırlamadım,biliyorum.
Ama aklımdaydınız, inanın :)

Bu post senin için hazırlandı.
Heeyyy sen! Şuan bunu okuduğuna göre , sen de
2013'ün daha iyi geçmesi için elinden geleni yapmak istiyorsun..
Belki de "ben aylak aylak yatayım ama şans bana gülsün artık" diyorsun..
Neyse ne! Ben bilmiyorum o kadarını..
Ama bugün senin için bir şeyler hazırladım ben.
Hadi tüm dikkatini bana ver..Bir yolculuğa çıkıyoruz..
Eğer istersen,senin yolculuğun olabilir..Hem de şimdiye kadar ki "en iyi" yılın olabilir :)


"Ho Hey" şarkısını ben çok seviyorum..Hadi birlikte dinleyelim!
Post bitmeden,şarkı bitebilir,sen başa sar olur mu?..


"Modaya şööyle bir göz ucuyla bakarım,ama ben yine de klasikten şaşmam" mı diyorsun?
Bu sene bir fark yaratalım diyorum..


Renkli giyinmekten korkmasan,aslında sana daha nice renklerin yakıştığını keşfetsen mesela?


Bir papyon edinme zamanın gelmiş gibi..Arada bir kullanırsın..Seni olduğundan daha tatlı gösterir eminim ;)


"Romantik olamıyorum,içimden gelmiyor.." diyip,köşeye mi çekiliyorsun?
ya da 
"Ben zaten romantik bir erkeğim.." desen de hiçbir şey yapmıyor musun?
Bunu değiştiriyoruzzzz :)


Ayakkabılarını ilk aldığında gördüğün o parlaklık,2 gün sonra sonsuza dek olmak üzere kayboluyorsa..
Yani sen ayakkabılarına iyi bakmıyorsan..Bundan sonra
eve gelir gelmez,kaba taslak da olsa silip dolaba kaldırıyoruz.
(Başkasına bırakmıyoruz bu işi tabikiii!)


Aynanın karşısına geçip,
en azından
etkileyici 3 bakış buluyoruz...
Sence neden hala yalnızsın? :)


Bu sene anladık ; deri çok moda!
O zaman ne duruyorsun,sen de deri bir parça kullan ;)


Ne olursa olsun! Hiçbir şey için geç değil. Şimdi,tekrar hayallerine sarıl ve
onlardan vazgeçme!


Atkılar her zaman cool gösterir unutma ;)


Gözlük,karakterini yansıtır..


Şapka , seni olduğundan daha enerjik gösterir.


Bazen klasik ayakkabı candır! :)


İçinden geldiği gibi davran bu sene..Sen kimsen , karşındaki de onu görsün!


Kendine yakışan bir saat al. Saat takan erkek dışarıya şunu söyler:
"Zaman benim için önemli bebeğim,onu iyi değerlendirmeliyim." :)) 
Gibi bişey.. :p


Beyaz basic olmazsa olmazlarından artık tamam mı? :)


Fotoğraf çekmeyi öğren mesela..ya da sevebileceğin başka bir şeyler keşfet..
Yeni hobilerin olsun.


İyi bir deri eldiven, stil sahibi erkek demektir.


İlk fırsatta , sanki senin için dikilmiş gibi duran bir takım edin kendine..
Özel günler için kalsın ;)


Spor yapmayan bir erkek
 (şuan konumuz erkekler olduğu için), 
"bence" 
kendini ya sevmiyordur..ya da anlamsız bir şekilde çok seviyordur.
Ne demek istediğimi anladın ;)
O yüzden şimdiye kadar ne yaptığın ya da yapmadığın önemli değil...Şimdi ve sonrası önemli olan ;)


Bu kemik gözlükler buara acayip in. Benden söylemesi !


Bere takmak ya da tak'a'mamak işte bütün mesele bu :))


Eşini ya da sevgilini tatile çıkar..Ona bir sürpriz yap ve hiç görmediğiniz bir yere gidin!


Denimmmm...so sexy!


Renklileri kombin yapamadım,yetiştiremedim,acil çıkmalıyım diyorsan:
siyah vazgeçilmezin olsun!


Herkesin bazen yalnız kalmaya ihtiyacı vardır , unutma.
Bazen kendine izin ver..


Hayalindeki kadını bulduysan,sıkıca tut aman bırakayım deme! :)


Kadınların en iyi makyajı 'gülümsemek' ise,
erkeklerinki de öyle olabilir mi? Bence öyle..


Ve son olarak...
Şu anda içinde bulunduğun yaşama ait hissetmiyorsan kendini..
Kimseyi,hiç bir şeyi bahane etme.Sebep sensin.
Hiç bekleme,çünkü bu hayata yalnızca bir kere geliyorsun.
Toparlan,çünkü yeni hayatın dışarıda seni bekliyor..

Yazacak daha çooook şeyim var sana..Biliyorsun saatlerce konuşabilirim :)
Ama bu gecelik bu kadar.. 
Unutma,
her şey..evet her şey senin elinde.

Seni seven Naz*










No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.