Pages

Gornji oglas

Monday, December 31, 2012

Yeni Yıl Hepimize Hoşgelsin :)


Uzunca bir seçenek değerlendirmesinden sonra,ben bu yılbaşını yurtta geçirmeye karar verdim.
Dışarıdaki , bu geceye özel partiler,spectaclelar,kutlamalar..bi türlü sıcak gelmedi bana.
Peki ne yapacağım? Pek farklı bir şey değil :))
Ne yaptığımı bu haftanın özetini geçerken görürsünüz merak etmeyin :)

Şuan "it's time" dinliyorum..Bana katılmak isteyenler sesi açın ;)

Şimdi gelelim benim size (yani sevdiklerime) asıl demek istediğim şeye..
Yani dileklerimden birine:

Bu yıl,şimdiye kadar yapamadığınız veya yapmadığınız ancak hep
kalbinizin bir köşesinde olan, belki de sadece hayal olarak tuttuğunuz, 
gerçekleşeceğini ya da gerçekleştirmeyi 
hiç düşünmediğiniz
 ama şuan size "bunun gerçek olduğunu düşün .. ne yaparsın - nasıl hissedersin?" dediğimde,
 "ayyy inanmıyorum yaa harika olur deli misin!"diyerek çığlık attığınız bir şey mesela..
ya daaaa
benim gibi duygularını yoğun yaşayan biri değilseniz (hheheeh) ,
içinizde kendinize bile henüz itiraf etmediğiniz ama gerçek olsa sizin için muhteşem olacak olan "şeyler"..
İşte o "şeyler" neler ise,2013 yılı size onları getirsin...

Evet,bırakın o size getirsin.
Onun için belki de bir şey yapmanıza bile gerek yok..Sadece çok isteğin,pozitif olun ve akışına bırakın.


Bana gelince...

2012'ye, bana yaşattığı "her şey" için teşekkür ediyorum...İyiki kötüsüyle iyisiyle bu anılara sahip oldum.
Çünkü eminim ki,ben bilmesem de benim için hepsi hayırlıydı.
Böyle sıcak bir hoşçakal diliyorum veee 2013'e sağ ayağımla adım atıyorum..
(şaka tabii böyle takıntılarım yok :))


2013'ün ciddi mana da benim yılım olacağına dair içimdeki çoook güzel hisler var !

Şimdi siz de içinizden "e bu yıl benim yılım" diyor olabilirsiniz..
Tamam heyecanlanmayın. Sadece bir kişinin olması gerek diye bir şey yok zaten..
İsteyen herkese kapısı açık.. :)

Bazı hayallerin gerçekleşmesi için zaman gerekiyor..Hepsi bana sırasıyla bana geliyor..
Ohoooo sen şanslısın o zaman demeyin..Evet şanslıyım ama bu şans nedeniyle olan bir şey değil.
Sadece ben sizden daha çok "gerçekleşeceklerine inandığım" için rahatça yaşıyorum.
Bazen benim de acele ettiğim..Eee hadi artık olacaksa olsun dediğim anlar geliyor. 
Ama demek ki,yine de hislerimi dinliyorum..Siz de acele etmeyin. Huzursuzlandığınız sürece gerçekleşmeyecek. Ne zaman ki,hayallerinizin olacağına inanırsınız ve içiniz huzurla kaplanır..
İşte o zaman yaşadıklarınıza inanamazsınız..

Her şey size de geliyor,siz o sırada bunun bir fırsat olduğunu görürseniz değerlendiriyorsunuz..
Aksi durumda başka kapıyı çalıyor sizin "şans" adını verdiğiniz şey..


Peki bu yılın farkı ne olacak?

Ben kararımı verdim.
Bu yıl hayallerimi yaşayacağım. O anların tadını doyasıya çıkaracağım.
Onların farkında olacağım ve yaşarken hepsinden keyif alacağım.

He bi kararım daha var..Türkiye'ye döndükten sonra yeni bir dövme yaptıracağım.
Ama ne olduğunu söylemem..Sürprizzz :)

HADİ BAKALIM YENİ YIL..
HEPİMİZE HOŞGEL :)

Naz*





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.