Pages

Gornji oglas

Saturday, December 15, 2012

Yılbaşı İçin Hazırlanmadan Mutlaka Bu Postu "Okuyun!" ;)

Hemen her blogda "yılbaşında nasıl bir elbise giyilmeli" tarzında postlar hazırlanmış..

Benim bugünkü amacım bundan biraz daha farklı....
Önce 'My love' ı açalım mı?..(Ben bıkmadım , ya siz ? :)




Kırmızı,siyah,beyaz..ya da herhangi başka renk.. Özel bir gece olacak bu.
İçinizden ne renk giymek geliyorsa onu giyin! Kurallarla yaşamayın...
Bazen neyin moda olduğundan çok,sizin neyi giymek istediğiniz önemli olur...

Yani:

"Kimin ne dediğinden çok üstünüzdekiyle sizin ne dediğiniz önemli !"

Beni biliyorsunuz nasıl eleştiriyorum blogumda ünlüleri..Ama her zaman ne diyorum;
"Kendiniz olun. Nasıl giyinmek istiyorsanız bırakın başkalarını,bilir kişileri,otoriteleri..Aynaya baktığınızda görmekten mutlu olduğunuz kıyafeti geçirin üstünüze!"
 Ben eleştirmişim,öbürü laf etmiş,aman şusu eksik kalmış demiş...Boşverin!


 Bir yılı geride bırakırken
gerçekten acı ve aynı zamanda gerçekten harika günler yaşadık.
Her birimiz değiştik..Belki geliştik,belki olduğumuz yerde farklılaştık...

Yeni bir yıla başlıyor olmanın 
ve
 geçirdiğimiz koca bir yıla sağlıkla ve huzurla bye bye demenin heyecanını yaşamak için, yılbaşı özel...

Peki ne yapacağız?

"Ayakkabı bulamadım..Bu elbise şuna uymadı,şu takı diğerini tutmadı...."
Arkadaşlarımda bir stresssstir aldı başını gitti..Bana da yine blogumdan seslenmek düştü :)


Gülümseyin ! Evet şimdi..Olmuyor mu? Olur olurrr.. Zorlayın bi kahkaha atın bakın devamı gelecek..
:DD

Annem : "Bir kahkaha bir kilo pirzola" der ;)

O gece de işte böyle gülümseyin..En güzel makyaj bu olacak..

Dans edin tutmayın kendinizi..
"Aman biraz çakır olayım,dur şu şarkı çıksın,yaa biraz kalabalıklaşsın...." olayını bi kere geçin..
Vakit kaybetmeyin..Gecenin yıldızı pistin kalabalık olmasını beklemez..He eğer kalabalıksa
o gelince zaten tüm gözler onda olur ;)


"Eee biz partiye falan gitmiyoruz. Gayet evde kutlayacağız pöööf !" diyenler varsa..
Açın müziği canım bundan kolay ne var....Ev partisi olsun sizinki de..

"Ben sevdiklerimden uzağım, yine yeniyıla yalnız gireceğim." diyenler sakın üzülmeyin!
Dünyanın hemen her yerinde sizinle aynı kaderi yaşayanlar var..Yani siz de yalnız değilsiniz.

Herkes bulunduğu ortamdan keyif almayı becerecek söz mü?

Aaa unutmadan..Çekim yasası diye bir gerçek var.. Artık sağır sultan bile duydu malum..
Ben hiç istediğim gibi bir yılbaşı geçiremiyorum diyorsanız..Bunu kendinize çeken sizsiniz.
Yani değiştirmek yine sizin elinizde!

Son bir not:
Dışınızı sallayın dedim ama içinizi sakın unutmayın..Yani kırmızılara bürünün ;)




Yeni yıl size bol şans getirsin ;)

Naz







No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.