Pages

Gornji oglas

Friday, December 21, 2012

Begüm Şen 'den Louis Vuitton Yeni Yıl Daveti

Begüm Şen geçtiğimiz gün Nişantaşı Louis Vuitton mağazasında yakın dostlarına yeni yıl partisi verdi. Elbette tüm sevenleri, arkadaşları kendisini yalnız bırakmadı. Bizde fazla vakit kaybetmeden hemen kimler gelmiş neler giyilmiş işine girelim :)

Bazı davetliler Tohum Vakfı 'nın kermesinden geldiği için kıyafetler aynı dolayısıyla bu kişilere tekrar yer vermiyorum. 

Ama Begüm Şen 'e hem evsahibi olduğu için hem de elbisesini daha rahat görmek adına tekrar yer veriyorum. 


Elbisesi güzel hoş hatta şirin mi şirin ama Begüm Şen 'in tarzı mı deseniz hayır derim. Ben kendisine dinamik parçaları modern kesimleri daha çok yakıştırıyorum. Bu elbisenin ruhuyla pek uyuşmamış gibi. Ama saç rengi o kadar yakışmış ki elbisesini yakıştırmasam da genel havası gayet hoş.



Arzu Sabancı kermes sonrası kıyafetini değiştirmiş. Böyle değişik kombinler görebildiğimiz için elbette sevindirici bir olay. Ve yine çok şık yine harika görünüyor. Her zaman şık ve güzeldi ama son dönemde çok daha hoş göründüğünü birtek ben mi farkediyorum acaba ? Sanki sihirli bir değnek değdi kendisine. Her giydiğini en klas şekilde taşıyor. Güzeller güzeli eteği Prada 'dan. Hatırlarsanız eteğin biraz farklı bir modelini de Anna dello Russo giymişti. Hatta Anna 'nın üstündeki aplikeli siyah Prada bluzu da Arzu Sabancı da görmüştük. İki farklı tarzda iki güzel kombinleme. Valentino 'dan Va Va Voom çantası ve YSL çizmeleri kombinle süper yakışmış. Küpeleri, makyajı herşey dört dörtlük. Bir Feryal Gülman bir de Arzu Sabancı. Bu iki hanıma gelecek gelinler yandı ki ne yandı :) 


Aslı Şen de harika ! Jean pantolon üstüne giydiği turuncu gömleği ve Victoria Beckham paltosuyla tepeden tırnağa nefis bir şıklık içinde.


Revna Demirören ve Sitare Akdilek. Revna Demirören baştan aşağı beyazlar içinde. Gayet hoş görünüyor görünmesine ama benim için heyecanlandırıcı bir kombin değil. 


Sitare Akdilek 'i ise ilk gördüğümde tanıyamadım. Birine çok benzemiş ama kime benzettiğimi de çıkaramadım :) Saç modeli çok demode olmuş. Hani sizlerin kat çıkmış dediği modelden. Daha yumuşak hatta maşalı, dalgalı modellerle çok daha hoş görünüyor. Makyajı gereksiz koyu kıyafetinin renkleri boğucu.


3 yakın arkadaş bir arada harika bir kare vermiş. Funda Filibeli, İpek Varol ve Ebru Kadayıfçıoğlu. Funda Filibeli 'nin pied de poule paltosu çok şık. Etek ucundan dantel elbisenin görülmesi romantik bir hava oluşturmuş çok sevdim. 

İpek Varol 'un kürk ceketi çok yakışmış. Makyajı saçı herşey harika görünüyor.

Aynı şekilde Ebru Kadayıfçıoğlu 'nun da paltosu çok şık. Keşke 3 hanımında neler giydiklerini tam görebilseydik. 


İpek Ayaydın 'ı yaz aylarından hatırlıyorum. Kilolu haliyle dar, ipek jarse bir elbise giymişti de epey eleştirmiştim. Şimdiyse taktir ediyorum. Ciddi kilo vermiş ve harika görünüyor. Gençliği güzelliği çıkmış ortaya. Bravo bravo ! 



Burcu Karabacak 'ın renklerini daha doğrusu saç rengiyle pantolon ve çanta rengi uyumunu sevmedim. Saçlarını toplasaymış ne iyi olurmuş. Ama Celine Phantom çantasına en güzel dileklerimi gönderiyorum :) 



Melisa Kanatlı muhteşemmm !! Fiziğiyle olmasa da giyim kuşamı ve stiliyle kendisinde Fransız kadınlarının havasını görüyorum. Yine çok hoş tam benim keyif aldığım romantik bir hava içinde. Hele ilk resimde ki o paltonun omuzda duruşu, aradan elbiseyi de görmemiz, pozu tam anlamıyla creme de la creme.



Tuğana Savgı gayet hoş görünüyor. Ama bluzu ve tül kollar daha dar kesim olsaydı mükemmel olacakmış. Saçları ve makyajı çok hoş. Alhambra küpeleri nefiss. Ve elbette bir LV davetine de Louis Vuitton 'un Le Fabuleux çantasıyla gidilir. 



Zeynep Ilıcalı 'nın kıyafetini göremiyoruz ama sanırım aynı gün başka bir davette giydiği kırmızı bluz ve kalem etekli kombin olmalı. Biliyorsunuz genelde giydiklerini fiziğine pek yakıştırmıyorum ama bu kırmızı bluz ve kalem etekle tam da vücut yapısına uygun olan parçaları seçmiş. Hatta metal fiyonk kemer bile güzel bir uyum yakalamış. Bu kesim etekleri rahatlıkla giyebilecek fiziğe sahip. Dar hele hele deri pantolonlardan vazgeçmesini bu yoldan devam etmesini dilerim. Bir de saç rengini koyultsa hatta kendi renginde bıraksa ne iyi olur. 

Gül Saygı 'nın kıyafetini tam olarak göremiyoruz sinir oldum ! Gri tonlarına ve o mükemmel yüz hatlarına bir bordo ruj ancak bu kadar güzel gider ! Muhteşem ! 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.