Pages

Gornji oglas

Wednesday, December 26, 2012

Bu hafta neler yaptım???

Sanırım uzun zamandır bu kadar güzel bir Aralık ayı yaşamamıştım.. 
Ciddiyim..
Genelde yılın bitişi,
aman elde ne var davası, öbür yanda karanlık havası,
şusu busu derken,yanımda tomar tomar yapılacaklar listesiyle yeni bir yılı beklerken bulurdum kendimi..

Bu kez dedim ya..Gayyyet güzel..Ben bile şaşırdım!
Acayip huzurlu..Bir..hmm nasıl desem her şeyin zaten olması gerektiği şekilde aktığını bilmenin verdiği huzur vardır ya..O işte..
Ya nasıl iyi hissettiriyor biliyor musunuz!Sanki..
"Hey Naz! Relax bebeğim , ben her şeyi senin için düşündüm ve hazırladım."
dedi biri ve ben de ona inandım.
İnanç..Evet inancın verdiği huzur bu..

Neyse çenem düştü ne için açmıştım ben bu sayfayı..Hımm bu hafta neler yaptım fotoları ekleyecektim.. :)


H&M'den alınan böyle minik elbiselerim var benim..Pek şekerler :)


Xmas geldi mi geçti mi bilmemne mi derken,
cami gezmek olmaz biz de madem yurt dışındayız,boş durmayalım,günün anlamına uygun bir şey yapalım dedik ve kilise gezdik :))



Paris'teki Lafayette'i aratsa da bizde de minisi var,yerse.. :)


Onları sokakta herkes dinliyor ama albümlerini alan yok malesef..


Barcelona aklımıza geliyor..Leyla'nın çantasını çaldırmıştık arc'ın önünde foto çekilcez diye :D


Kahve krizim tuttunca yanında birde tarte chocolat framboise götürdükkk :p


Öncesi ve sonrası olarak : aşkım beignet chocolat ! Ohhyy kıpırdayamıyorum :()



Aralık ayı sınavlarını bitirdik..
Bu erasmus olayı biraz tatil gibi oldu ama acısı çıkar Hacettepe'ye dönünce :p


Seviyorum dökülen yapraklar arasında yürümeyi..


Vintage bir mağaza keşfettim !


Dolapta peynirden bol ne var acaba!..


Ne Capitole'müş arkadaş önünde muhakkak bir şey açılıyor :))


Brioche Dorée! 
Paul kadar olmasa da ufak atıştırmalar için iyidir..ve 200 m de bir önünüze çıkar :)


Kış günlerinin vazgeçilmezleri : çaylarrrr!


Ve son olarak yanımda bir türkçe kitap olsun diye getirdiğim Mesnevi Terapi!
Eline yüreğine sağlık Nevzat hoca ancak ben fazla lezzetli okuyamadım,üzgünüm.

Yazarlara saygım sonsuz biliyorsunuz o yüzden eleştirirken çekiniyorum..Büyük emek çünkü..
Yine de içindeki hikayeleri okumak bir şeyler hatırlattı diyelim.

Öpüyorum sizi canlar..İyi bakın kendinize..
2013'e son bir hafta ;)
Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.