Pages

Gornji oglas

Monday, December 24, 2012

Anna Dello Russo !

Selam sevgili okuyucu !

Bugün inanılmaz rüzgarlı bir hava olmasına rağmen,biz
xmas alışverişi yaptık,güldük, gezdik, eğlendik!..
Acayip bir enerji vardı üzerimde, gerçi beni tanıyanlar normalde sanki az enerjin var diyecekler :) amaaa
bugün başkaydı..Neyse sonuçta hala enerji tavan durumda..Ben de bunu sizinle paylaşmak isteyince,
en uçsuzundan yaratıcı,içinden dışından heryerinden
ilham ışığı saçan kim var dediğimde aklıma ilk gelen isimlerden biri ADR oldu.
Veee işte lafı fazla uzatmadan sizi booool bol görselle başbaşa bırakıyorum..
Yorumsuz geçiyorum..Çünkü biliyorsunuz onu çok seviyorum..Yorum yapmaya kalkarsam bitmez..
Başkası aynı kombinleri giyse o kadar beğenmeyebilirim evet , çünkü o kendine yakıştırmasını biliyor!
E bide tabi gaayet iyi taşıyor..
Başlıyoruuuzz:















































Daha önceki Anna postları için burayı tıklayabilirsiniz:

Hadi iyi bakın kendinize ;)
Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.