Pages

Gornji oglas

Sunday, December 23, 2012

Paul İstanbul Buyaka AVM'de Açıldı!


Aralık başıydı yanılmıyorsam,Toulouse'a dönmeden önce,
İstanbul'da bulunduğum bir haftasonu Buyaka Avm Ümraniye'de
Paul'ü gördüğüm an sevinçten deliye dönmüştüm :D

Ciddiyim abartmıyorum..Arabanın camına yapışıp
 "Gördünüz mü Buyaka'ya Paul açılmışşşş!" dediğimi hatırlıyorum!


Paul 1889'dan buyana varlığını korumakla kalmayıp,gittikçe büyüyor..
Bugün, 23 ülkede 452 şubeyle , fransız mutfağı severlere hizmet vermeye devam ediyor..






Ben , Toulouse'a ilk geldiğim hafta,
metrodan çıkarçıkmaz burnuma çarpan olağanüstü kokuyu izlediğimde
tanıştım kendisiyle..Önce vitrine yapıştım! Sonra..sonrasını hatırlamıyorum :))

Şaka bir yana..Macarondan tutun,çeşit çeşit tatlısına
leziz sandviçlerinden,akşam yemeği menüsüne ve hatta bayılacağınız
sıcak ekmeklerine kadar..Doğal ve ev yapımı ne isterseniz var.



Farklı mekanlardan bir kaç görsel:






Paul'e hala gitmediyseniz,mutlaka tavsiye ediyorum..
Başta kruvasanları,ekmekleri ve beignetsi muhteşem!..
Siz bir adım atın..bakın ondan sonra nasıl müptelası oluyorsunuz izleyin ;)



Çok acıktım yaa :))
Afiyet olsun herkese..

Naz*




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.