Pages

Gornji oglas

Tuesday, December 25, 2012

Huzurlarınızda La Senza Yılbaşı Koleksiyonu ;)

Evet bayanlar yılbaşına çok az kaldı!


 "Kırmızının büyüsüne inanıyorum,
adet yerini bulsun,şans bize gülsün,...." vs artık hangi sebepten tercih ediyorsanız ben bilmem..
Bu özel gecede mutlaka kırmızı diyenler için La Senza'nın yılbaşı koleksiyonu işte karşınızda:

Buarada beylere de fikir olsun; eşlerinize hediyenin yanında küçük bir sürpriz seçeneği için doğru adres 
La Senza olabilir.. ;)
Hadi başlayalım:
Oldukça fazla model var..Ben sadece birkaçını ekledim tabii..
Size tavsiyem,mağazaya girip kendinizi kaybetmeniz! :))
Yeniyıl gecesini daha eğlenceli ve değişik geçirmek istiyorum diyenlereee,
"Noel anne şapkası ve ponponlu kurdela kelepçesiyle yılbaşı seti" :

Sevgiler .. ;)
Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.